logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۴۶۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وزیر ورزش ورزش و جوانان:

با درخواست اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی تکمیل پروژه استخر هیدج موافقت شد

-با-درخواست-اعتبار-۹۰-میلیارد-ریالی-تکمیل-پروژه-استخر-هیدج-موافقت-شد
وزیر ورزش و جوانان، درخواست پیمانکار پروژه استخر هیدج مبنی بر نیاز ۹۰ میلیارد ریالی جهت تکمیل این طرح را مورد موافقت قرار داد و گفت: این پروژه تامین اعتبار می‌شود و انتظار داریم پیمانکار در تکمیل آن سرعت ببخشد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»کیومرث هاشمی روز جمعه در بازدید از استخرهای شنای شهرهای هیدج و صایین قلعه ابهر گفت: رضایت‌مندی مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است و در همین راستا تکمیل طرح‌های اولویت‌بندی شده را در دستور کار قرار داده‌ایم.

بیشتر بخوانید

وی در بازدید از روند ساخت و تکمیل استخر سرپوشیده شهر هیدج شهرستان ابهر، بیان کرد: از پیمانکار خواسته‌ایم در تکمیل پروژه اهتمام ورزد ضمن اینکه اعتبار آن نیز تامین خواهد شد.

هاشمی افزود: انتظار مردم در تکمیل طرح‌های نیمه تمام که سال‌ها بلاتکلیف مانده، به حق است و متاسفانه افرادی که این چنین پروژه‌هایی را نیمه کاره به بهره‌برداری رساندند بین مردم بدبینی ایجاد کردند.

وزیر ورزش و جوانان، درخواست پیمانکار پروژه استخر هیدج مبنی بر نیاز ۹۰ میلیارد ریالی جهت تکمیل این طرح را مورد موافقت قرار داد و افزود: این پروژه تامین اعتبار می‌شود و انتظار داریم پیمانکار در تکمیل آن سرعت ببخشد.

وی در بازدید از استخر صائین قلعه شهرستان ابهر نیز تسریع در بهره‌برداری از این استخر را مورد تاکید قرار داد و گفت: این استخر در آستانه بهره‌برداری است و پیمانکار باید شرایط آن را فراهم کند و پیمانکار هر دو استخر شنا شهرستان ابهر نگران تامین اعتبار نباشد.

در ادامه سالن کشتی و رزمی شهر صایین قلعه شهرستان ابهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مجموعه ورزشی صایین قلعه که شامل استخر، سالن کشتی و رزمی است، در سال‌های قبل با وجود کمبود برخی امکانات به صورت ناقص مورد افتتاح قرار گرفته بود اما بدلیل نواقص، مورد بهره‌برداری قرار نگرفته بود اما امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان سالن کشتی و رزمی آن مورد بهره‌برداری قرار گرفت و قرار است استخر آن نیز بزودی مورد استفاده مردم قرار گیرد.

ساخت این سالن‌ها در سال ۸۶ آغاز شد و در سال ۹۹ با وجود کمبودهایی از جمله تجهیزات موتورخانه افتتاح شد که به همین دلیل مورد استفاده قرار نگرفته بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر