logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۴۶۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
وزیر ورزش و جوانان:

تکمیل ۱۸۲۷ چمن مصنوعی در دستور کار دولت قرار دارد

تکمیل-۱۸۲۷-چمن-مصنوعی-در-دستور-کار-دولت-قرار-دارد
وزیر ورزش و جوانان گفت: تمام تلاش دولت بر این است تا پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار بگیرد و به مرحله بهره‌برداری برسد. بیش از ۱۸۲۷ چمن مصنوعی در دستور کار ما در سراسر کشور قرار دارد تا به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» کیومرث هاشمی، در سفر خود به استان زنجان و حضور در شهرستان خدابنده اظهار کرد: خوشحالیم که در این منطقه حضور پیدا کردیم و ۱۰ چمن مصنوعی در روستاهای این منطقه افتتاح شد که باعث شادی و نشاط نوجوانان این منطقه شده است. در کنار این ۱۰ زمین چمن مصنوعی یک سالن ورزشی نیز در روستای کهلا به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: تمام تلاش دولت بر این است تا پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار بگیرد و به مرحله بهره‌برداری برسد. بیش از ۱۸۲۷ چمن مصنوعی در دستور کار ما در سراسر کشور قرار دارد تا به مرحله بهره‌برداری برسانیم و در اختیار نوجوانان و جوانان قرار دهیم.

هاشمی افزود: در بخش محوطه مدارس، آموزش و پرورش برنامه‌ریزی کرده است که درون مدارس، چمن‌های مصنوعی ایجاد شود تا دانش‌آموزان به راحتی فعالیت ورزشی داشته باشند. امیدوارم با افتتاح این چمن‌های مصنوعی، ۵ میلیون متر مربع به سرانه ورزشی اضافه شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر