logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۴۶۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

دشمنان بزدل از زائران شهید سلیمانی هم در هراس‌اند

دشمنان-بزدل-از-زائران-شهید-سلیمانی-هم-در-هراس‌اند
امام جمعه قیدار با اشاره به اقدام ترور مردن بی‌گناه در کرمان گفت: دشمنان بزدل از زائران شهید سلیمانی هم در هراس‌اند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق، حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه قیدار امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: شهادت جمعی از هموطنان‌مان در گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، در عملیات تروریستی روزی تلخ و جانگداز را برای همه ما رقم زد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این جنایت اقدامی کور و کینه‌توزانه برای القای ناامنی در کشور و انتقام از عشق و ارادت ملت عظیم‌الشأن ایران به ویژه نسل جوان غیور و غیرتمند به آن شهید است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: این جنایت بزرگ نشان داد چقدر برای دشمنان، شهید سلیمانی ترسناک‌تر و خطرناک‌تر از سلیمانی است که حتی از زائرانش وحشت دارد چرا که آن‌ها از رویش‌های مکتب جاویدان سلیمانی آگاهند؛ رویش‌هایی که طوفان الاقصی نتیجه همین تفکر و فرهنگ والای مقاومت سردار پرآوازه جهان اسلام در طی این سالیان بوده است

وی افزود: دشمنان بزدل بدانند آتشی که شهید سلیمانی در  قلب ما ایرانیان و سایر علاقمندان و جبهه مقاومت  برافروخته است، خاموش‌ شدنی نیست و شعله‌ورتر از گذشته آمال و آرزو‌های شیطانی دشمنان را خواهد سوزاند.

امام جمعه قیدار با اشاره به قيام خونين مردم قم در اعتراض به مقاله ساواك عليه حضرت امام خمينى(ره) در 19 دی سال 56 گفت: اهمیت حادثه 19 دی 56 در این است که مردم عزیز قم آن روز حادثه ای را پیش از وقوع حس کردند در یک روزنامه به قلم یک مزدور به‏ طور صريح بي‏‌حجابي فضيلت و حجاب، كهنه‏‌پرستي و ارتجاع سياه معرفي شده بود و به ساحت مرجع عالم تشيّع، امام خميني(ره) اهانت، و قيام پانزده خرداد 1342، توطئه استعمار سرخ و سياه معرفي شده بود مردم بیدار و هوشیار قم به صحنه آمدند در حالی که شاید در نظر برخی این قضیه چندان اهمیتی نداشت اما همین به صحنه آمدن‌های به موقع بود که باعث به ثمر نشستن انقلاب شد.

وی افزود: بصیرت یعنی تشخیص به موقع و اقدام به موقع یعنی  باید انسان به لحاظ شم سیاسی و تحلیل خود را رشد دهد و به در جه ای برسد که حوادث را پیش از وقوع حس کند و قبل از دیر شدن اقدام کند.

امام جمعه قیدار به اجرای توطئه استعماری کشف حجاب به دستور رضاخان پهلوی 17 دی سال 1314اشاره کرد و گفت: 17دی یادآور اقدام ننگین رضا خان بر ضد عفاف و حجاب زنان به تقلید از فرهنگ غرب است در این روز همسر و دختران شاه و وزرای کابینه وقت بدون پوشش در مراسم جشن افتتاح دانش‌سرای مقدماتی تهران ظاهر شدند و بدین ترتیب اولین قدم جهت ویران کردن پایه حجاب زن ایرانی برداشته شد.

وی افزود: این مناسبت همواره باید  بازخوانی شود چون موضوع کشف حجاب یک توطئه استعماری مستمر است که در هر زمانی به شکلی این توطئه توسط استعمارگران اجرا می‌شود.

امام جمعه قیدار ادامه داد: امروز هم استعمارگران به دنبال کشف حجاب هستند و هجمه شدید و سنگینی نسبت به حجاب و عفاف و ارزش‌های اسلامی از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی، شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی دارند و به دنبال ترویج بی‌بند و باری و فساد اخلاقی در جامعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ یکی از مهمترین حربه‌هاِیی که دشمن همیشه برای انحراف جامعه استفاده کرده است حربه بدحجابی و گسترش فساد در جامعه است.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه طرح دشمن امروز این است که «به جای ریختن گلوله بر سر مسلمانان ، بهتر است دامن‌های کوتاه بر سرشان بریزیم»گفت: امروز کسانی که در کشور ترویج بی حجابی می کنند یک حرکت سازمان دهی شده است باید جهت مقابله با این پدیده زشت و شوم همزمان با کار فرهنگی برخوردهای جدی و قاطعانه با جسارت کنندگان و ترویج دهندگان و کسانی که پول می‌گیرند به صورت مانکن در جامعه ظاهر می‌شوند و ساختار شکنی می‌کنند صورت بگیرد.

وی به دومین سفر ریاست محترم جمهور به استان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: سفرهای استانی آیت الله رئیسی در نوع خود بی‌سابقه بوده است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: انجام 31 سفر استانی ظرف 12 ماه یک رکورد محسوب می‌شود الان هم که دور دوم سفرها شروع شده این نشان می‌دهد که دولت در وعده‌ای که برای رسیدگی به مناطق مختلف کشور داده ثابت قدم است.

وی اضافه کرد: جالب اینجاست که دولت برای انجام سفرهای استانی از وقت‌های اضافه استفاده می‌کند و این موضوع نه مانعی در اقدامات هفتگی دولت ایجاد می‌کند و نه اختلالی در کار استان‌ها موجب می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی بیان کرد: دولت یک توان مضاعفی برای حضور در استان‌ها به کار می‌گیرد و این موضوع نشان می‌دهد که دولت فعال و پویاست و به صورت عملی نشان می‌دهد که این دولت، براستی دولتی در میدان است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: در کنار سفرهای استانی، آنچه پرکاری دولت مردمی را بیش از پیش روشن می‌‌سازد، انجام سفرهای موضوعی، در کنار سفرهای استانی است و سفرهای استانی باعث نشده که شخص رئیس جمهور یا دیگر اعضای دولت از نیازهای فوری دیگر مردم در جای جای ایران اسلامی غافل شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر