logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۴۶۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دیدار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با خانواده جانباز زنجانی؛

وظیفه دولت شنیدن حرف‌های جانبازان و رسیدگی به آن است

وظیفه-دولت-شنیدن-حرف‌های-جانبازان-و-رسیدگی-به-آن-است
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: صبر جانبازان بالا بوده و گلایه‌ای نمی‌کنند ولی وظیفه دولت شنیدن حرف‌های آنان و رسیدگی است. هرکاری که در توانمان باشد انجام می‌دهیم تا بتوانیم قدم کوچکی برای بهتر شدن زندگی جانبازان برداریم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»انسیه خزعلی صبح روز جمعه ( ۱۵ دی ماه) در اولین ساعات حضور خود در استان زنجان، در خانه جانباز سرافراز "ابراهیم صمدی" حضور یافت. 

بیشتر بخوانید

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ضمن گفت‌وگو با این جانباز معزز و همسرشان به بیان نکاتی درباره ارزش و جایگاه کار ایشان و دیگر رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس پرداخت و از زحمات همسرشان تشکر و قدردانی کرد. 

خزعلی با خصور در خانه جانباز معزز "ابراهیم صمدی" اظهار کرد: ارزش کار شما را درک کرده و می‌دانیم. قدردان اقدامات ارزشمند شما جانبازان، شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: هدف ما از حضور در خانواده ایثارگران، این است که به این بهانه صحبت‌ها، انتقادات و پیشنهادات شما را بشنویم و به دولت انتقال دهیم و به از این طریق بتوانیم فضای رسیدگی بیشتر به خانواده‌های شهدا و جانبازان را فراهم کنیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری تصریح کرد: شما جانبازان جان و وجود خود را در مسیر دفاع از کشور قرار داده‌اید، صبر شما جانبازان بالا بوده و گلایه‌ای نمی‌کنید ولی وظیفه دولت شنیدن حرف‌های شما و رسیدگی است. هرکاری که در توانمان باشد انجام می‌دهیم تا بتوانیم قدم کوچکی برای بهتر شدن زندگی جانبازان برداریم.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز بیان کرد: جانباز معزز "ابراهیم صمدی " از جانبازان ۷۰ درصد و پرچم داران ایثار و شهادت هستند، همسر این جانباز معزز چندین سال است در کنار ایشان حضور دارند. 

عباس برزگر با بیان اینکه شرمنده خانواده شهدا و جانبازان گرانقدر بودیم، عنوان کرد: مشکل تامین اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی برای جانبازان را داریم ولی این افراد هیچگاه گله‌ای نداشته و این امر موجب شرمندگی ما می‌شود. 

این مسئول گفت: در استان زنجان ۶۰ هزار جامعه ایثارگری حضور دارد که ۵۰ درصد این امار را بانوان مادران و همسران ایثارگران تشکیل می‌دهند و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند تا بتوانیم خدماتی درخور شان ارائه بدهیم.

برزگر با بیان اینکه جانبازان سرمایه اجتماعی ما هستند و باید بتوانیم بیشترین بهره را در بحث‌های ترویجی و‌فرهنگی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: اگر شهدا به درجه رفیع شهادت رسیدند از دامن مادران رشد کردند، و وظیقه بانوان و ما سنگین است باید بتوانیم با یک برنامه خوب از این ظرفیت‌ها برای تربیت نسل جدید داشته باشیم. جامعه و کشور ما نیازمند این فرهنگ است تا با کمک همسران و‌ مادران شهدا و جانبازان کارهای خوبی انجام دهیم.

ابراهیم صمدی، جانباز قطع نخاع ۷۰ درصد، در عملیات خیبر جانباز شدند. فاطمه صفری همسر این جانباز سرافراز از ۱۳۷۸ بعد از ازدواج به مراقبت از جانباز معزز " ابراهیم صمدی" پرداخته‌اند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر