logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۴۶۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست سازمان حج و زیارت استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

کاروان‌های عمره استان زنجان تکمیل ظرفیت شد

کاروان‌های-عمره-استان-زنجان-تکمیل-ظرفیت-شد
سرپرست سازمان حج و زیارت استان زنجان از استقبال پرشور متقاضیان سفر عمره مفرده در استان خبر داد و اعلام کرد که ظرفیت 100 درصد کاروان‌های استان تکمیل شده است.

ابراهیم احدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» از استقبال پرشور متقاضیان سفر عمره مفرده در استان خبر داد و اعلام کرد که ظرفیت 100 درصد کاروان‌های استان تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید

احدی توضیح داد: فرآیند ثبت نام زائرین از طریق سایت omreh.haj.ir و بصورت عمومی بوده و متقاضیان دارای سند عمره از منزل و محل کار و یا با تلفن همراه خود با ارتباط اینترنتی می‌توانستند در کاروان‌ها ثبت نام نمایند.

سرپرست سازمان حج و زیارت استان زنجان افزود: تا پایان سال 1402 از استان زنجان چهار؛ کاروان سه کاروان زنجان و یک کاروان شهرستان ابهر و خدابنده جملگی با ظرفیت ۴۵۰ نفر از ایستگاه پروازی تهران به سرزمین نور سفر خواهند کرد، که مقدمات ثبت نام و مدارک زائران در حال تکمیل و برنامه‌ریزی برای شروع کلاس‌های آموزشی و توجیهی زایران انجام می‌گردد. 

وی تاکید کرد: داشتن گذرنامه با تاریخ اعتبار 8 ماهه و همچنین تزریق واکسن مننژیت برای این سفر ضروری است.

احدی گفت: عملیات عمره مفرده بعد از 9 سال وقفه بتدریج از سراسر کشور با ظرفیت محدود آغاز شده است و اولین مرحله این اعزام‌ها تا ماه شعبان ادامه خواهد داشت.

سرپرست سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: پیش ثبت نام حج تمتع از روز جمعه ۱۵ دی از طریق سامانه رزرو به آدرس reserve.haj.ir انجام خواهد شد و دارندگان فیش حج تا پایان سال ۱۳۸۵ که قصد تشرف در حج سال ۱۴۰۳ دارند با مراجعه به این سایت نسبت به ثبت نام و پرداخت ۱۴۰ میلیون تومان اقدام نمایند.

وی ادامه داد: دارندگان اولویت فیش حج تا تاریخ ۳۱/۴/۱۳۸۶ نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فوق در تاریخ ۲۵ دی ماه نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر