logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۴۵۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

ماده ۲۳ چهاربانده کردن محور زنجان به قره‌پشتلو در حال نهایی شدن است

ماده-۲۳-چهاربانده-کردن-محور-زنجان-به-قره‌پشتلو-در-حال-نهایی-شدن-است
استاندار زنجان گفت: برای چهاربانده شدن محور زنجان به قره‌پشتلو نیازمند ماده ۲۳ هستیم و این ماده در حال نهایی شدن است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی در نشست خبری که در راستای تبیین سفر رئیس جمهور به زنجان برگزار شد در پاسخ سوال خبرنگار موج‌رسا، گفت: مردم بخش قره‌پشتلو در دور قبل سفر رئیس جمهور به استان زنجان مطالبه جدی در خصوص تعریض این محور داشتند، به طوری که بعد از اینکه تصمیمات سفر رئیس جمهور در استان گرفته شده بود مردم بخش قره‌پشتلو از رئیس جمهور درخواست و مطالبه رسیدگی به محور زنجان به قره‌پشتلو کردند.

بیشتر بخوانید

افشارچی گفت: اعتباری برای نقاط حادثه خیز محور قره‌پشتلو قرار داده شده بود و علاوه بر آن ۲۰ میلیارد تومان دیگر به این محل تخصیص یافت و اقدامات تعریض، نورگذاری و غیره انجام شد و این اقدام حداقلی برای کاهش حوادث و تصادفات در این محور بود.

استاندار زنجان ادامه داد: برای چهاربانده شدن این محور نیازمند ماده ۲۳ هستیم و هر پروژه دولتی که بخواهد ردیف پروژه از بودجه عمومی کشور دریافت کند باید توجیه داشته باشد تا مجوز ماده ۲۳ را بگیرد. با این حال ماده ۲۳ محور قره‌پشتلو در حال نهایی شدن است تا این پروژه انجام شده و این محور چهار بانده شود با این حال سعی می‌کنیم این موضوع را نهایی کنیم‌ چرا که این پروژه علاوه بر بودجه، زمان و مجوز لازم را نیاز دارد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر