logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۴۵۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

۹۴ درصد روستاهای استان زنجان بهره‌مند از اینترنت پر سرعت هستند

-۹۴-درصد-روستاهای-استان-زنجان-بهره‌مند-از-اینترنت-پر-سرعت-هستند
رئیس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۴ درصد روستاهای استان بهره‌مند از اینترنت پر سرعت هستند، گفت: از ۷۱۲ روستای استان ۶۷۰ روستا پوشش داده شده است.

سعید بابایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه دسترسی به اینترنت پر سرعت حق تمام مردم استان اعم از شهروندان و روستانشینان می‌باشد، اظهار داشت: تمام تلاش را به کار گرفته‌ایم تا دسترسی به اینترنت پرسرعت، باکیفیت، امن را برای مردم تامین نماییم. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه توسعه دسترسی اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار از جمله اهداف اداره کل ارتباطات استان است، افزود: توسعه ارتباطات در سطح استان از سال ۱۳۹۸ پیشرفت قابل توجهی کرده است.

رئیس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و های وب ارائه دهنده خدمات هستند، اذعان کرد: به فراخور روستا و طراحی، اپراتور فعال در روستا می‌تواند از بین اپراتورهای مذکور باشد و روستائیان متناسب با اپراتور غالب در روستای خود از خدمات آن اپراتور بهره می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: برای ارائه خدمات بهتر قابلیت رومینگ نیز بین اپراتورها فعال شده است.

 وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۴ درصد روستاهای استان بهره‌مند از اینترنت پر سرعت هستند، گفت: در برخی روستاها در برخی نقاط ممکن است مشکلاتی به لحاظ دسترسی وجود داشته باشد.

بابایی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا پایان سال پروژه‌هایی را که تعریف شده به اتمام برسانیم.

رئیس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان ۷۱۲ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد، گفت: از این تعداد ۶۷۰ روستا پوشش داده شده و بقیه روستاها نیز تا پایان سال به اتمام می‌رسند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر