logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۴۵۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء:

ما در جنگ انقلابمان را صادر کردیم

ما-در-جنگ-انقلابمان-را-صادر-کردیم
معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه هنر حضرت امام رحمت الله این بود که انقلاب اسلامی را جهانی کرد، گفت: ما در جنگ قدرت ابرقدرت‌ها را شکستیم، انقلابمان را به جهان صادر کردیم، فهمیدیم که باید روی پای خودمان بایستیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار محمد جعفر اسدی امروز در مراسم گرامیداشت شهادت شهید رضی که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، اظهار داشت: سید رضی در دوره نوجوانی خود در استان زنجان افتخار خدمت آقا امام حسین (ع) در حسینیه اعظم را داشت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ایشان به محض اینکه در سال ۶۱ وارد سپاه می‌شوند راهی جبهه و وارد لشکر ۱۷ علی ابن‌ابی‌طالب می‌شوند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء با بیان اینکه به دلیل اینکه ایشان به اهل بیت عصمت و طهارت علاقه داشت و برای مدت کوتاه وارد سوریه شد و در لبنان و سوریه خدمت کرد، گفت: سید رضی انسان بسیار شجاع، برنامه‌ریز، منظم و بسیار عاشق اهل بیت عصمت و طهارت بود.

سردار اسدی با اشاره به اینکه صهیونیست و اشغالگران بر این باور غلط هستند که ما برترین انسان‌های کره زمین هستیم و موظفیم تا کره زمین فتح کنیم گفت: حضرت امام رحمت الله علیه، این غده سرطانی را خوب شناخته بود.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: هنر حضرت امام رحمت الله این بود که این انقلاب را جهانی کرد، بعضی‌ها با اینکه می‌گفتند جنگ یعنی خونریزی، خرابی، بدبختی اما امام فرمودند هر روز جنگ برای ما نعمتی است. ما در جنگ ابرقدرت‌ها را شکستیم، انقلابمان را به جهان صادر کردیم، فهمیدیم که باید روی پای خودمان بایستیم، در جنگ دوست دشمن را شناختیم.

سردار اسدی تصریح کرد: همه شیاطین در کنار اسرائیل جمع شدند و مدعی بودند اگر یک برگ روزنامه در حیاط یک فلسطینی افتاده باشد، اطلاعات آن را می‌دانیم و ۸ هزار جاسوس در فلسطین داریم اما با این حجم از خود باوری چرا غافلگیر شدند؟ و اوضاعشان بهم ریخت؟

سردار اسدی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ادعا کرده که حماس را از بین می‌برد، اظهار کرد: حماس یک تفکر است و در کل دنیا این تفکر منتشر شد و همه این برکات مدیون شخصیت‌هایی است که در فلسطین چنین حرکتی را به ثمر رساندند و البته منشأ این تفکر نزد حضرت امام خمینی (ره) است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر