logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۴۵۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فیلم؛

با ۳۲۴ هزار میلیارد تومان چه کارهایی می‌توان انجام داد؟

با-۳۲۴-هزار-میلیارد-تومان-چه-کارهایی-می‌توان-انجام-داد؟-
فتنه سال ۸۸ در حدود ۳۲۴ هزار میلیارد تومان به کشور خسارت زد اما با این رقم برای چند نفر می‌شد اشتغالزایی ایجاد کرد! بسیاری حتی توان خواندن این رقم را نیز ندارند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» فتنه سال ۸۸ در حالی رخ داد که مردم حضور پرشور و حداکثری ۸۵ درصدی در انتخابات داشتند اما نقشه ترسیم شده در اتاق‌های فکر لندن و خیانت برخی عناصر داخلی، حلاوت مشارکت ۸۵ درصدی مردم را با دروغ بزرگ تقلب که اسم رمز بود؛ به تلخی کشاند و حدود ۸ ماه در کشور آشوب به پا کرد و خسارت‌های فراوان اقتصادی در حدود ۳۲۴ هزار میلیارد تومان بود به کشور وارد کرد.

بیشتر بخوانید

در روز 9 دی مردم ایران اسلامی از هر قشر و طبقه و دین و آیینی در سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از قله‌های فراموش ناشدنی را فتح کردند و با بصیرت و موقعیت شناسی خود فضای غبارآلود را شکستند با اتکاء به ایمان و اراده الهی روزی ماندگار را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

بخشی از خسارت‌های فتنه ۸۸ خسارت‌های اقتصادی بود که به کشور وارد شد، این فتنه ۳۲۴ هزار میلیارد تومان به کشور خسارت زد که یک نمونه آن ۶۴ میلیارد تومان خسارت به شهرداری تهران در تخریب‌های انجام شده بود که با این پول چه کار‌هایی برای جوان‌ها در این کشور می‌شد انجام داد؟! افت ۳۶ درصدی تولید دیگر خسارت و افت ۷۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی در ایران بود، شکل‌گیری تحریم توسط کد‌هایی که سران فتنه دادند که راه عقب‌نشینی ایران این است که تحریم‌ها افزایش یابد.

 کاهش تولید و صادرات نفت خام از دیگر خسارت‌ها بود که بیش از ۶۹ میلیارد دلار کاهش فروش نفت را به همراه داشت که چقدر از این منابع می‌توانست مشکلات اقتصاد را رفع کند. بالاتر از خسارت‌های اقتصادی، ترور دانشمندان هسته‌ای کشور بود؛ حتی تا جایی که نفوذی‌های داخلی، کروکی محل کار آن‌ها را در اختیار جاسوسان قرار داده بودند و سران فتنه شریک جرم قاتلین دانشمندان کشور هستند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر