logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۴۵۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان:

حماسه ۹ دی باعث افزایش استحکام و اقتدار نظام و انقلاب شد

حماسه-۹-دی-باعث-افزایش-استحکام-و-اقتدار-نظام-و-انقلاب-شد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان با بیان اینکه حماسه ۹ دی موجب افزایش استحکام و اقتدار نظام و انقلاب شد گفت: مردم اثبات کردند که در پرتو ولایت هر توطئه‌ای را در نطفه خفه می‌کنند و پشتیبان نظام هستند.

حجت‌الاسلام روح الله رحمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: حماسه ۹ دی باعث افزایش اقتدار و استحکام نظام و انقلاب شد و مردم اثبات کردند که در پرتو ولایت هر توطئه‌ای را در نطفه خفه می‌کنند و پشتیبان نظام هستند.

بیشتر بخوانید
وی ابراز کرد: ۹ دی یکی از روزهایی است که بنام یوم‌‌الله ذکر شده است و مقام معظم رهبری بر آن تاکید می‌کنند، ایامی که در آن ملت ایران حماسه آفریدند و مشت محکمی بر دهان استکبار کوبیدند.
وی اذعان کرد: کلید واژه‌ای بنام بصیرت وجود دارد، بصیرت سواد نیست بلکه یک بینش است.
رئیس تبلیغات اسلامی ماهنشان به تعبیر سخنان امام علی‌(ع) در رابطه با بصیرت که فرمودند: پرچم مبارزه را به دوش نمی‌کشند مگر اینکه اهل بصیرت باشند گفت: باید اهل استقامت و ایستادگی باشند، دانای به موارد حق باشند و حق را بشناسند.
وی افزود: بصیرت به ما می‌آموزد که قرآن روی نیزه نباید ما را از قرآن ناطق منحرف کند و توجه ما باید به قرآن ناطق باشد.
حجت‌الاسلام رحمانی تاکید کرد: حماسه ۹دی باور به وجود جنگ نرم در مردم تقویت کرد، چرا که عده‌ای گمان می‌کردند جنگ نرم یک تعارف است.
وی اذعان کرد: حماسه ۹ دی نقاب تزویر از چهره عده‌ای عافیت طلب برداشت و مردم آنان را شناختند‌.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان ابراز کرد: این حماسه بزرگ رفراندوم ملی در دفاع از رهبری و انقلاب بود که مردم نشان دادند که پای انقلاب و رهبری هستند.
وی تصریح کرد: متاسفانه در دی ماه سال ۱۳۸۸ عده‌ای به ملت ایران و انقلاب خیانت کردند و از خط نظام و رهبری خارج شدند و ما همچنان آنان را محکوم می‌کنیم و آنان محکوم هستند.
وی افزود: اصحاب فتنه بزرگترین خیانت را به کشور کردند و صدمات و خسارت‌های جبران ناپذیری به کشور وارد کردند و به اموال عمومی وارد کردند.
حجت‌الاسلام رحمانی تاکید کرد: کاهش صادرات از ۳۶.۶ درصد به منفی ۶.۴ درصد، کاهش سرمایه‌گذاری، کاهش تولید نفت خام، افزایش بیکاری‌ها از تاثیرات فتنه در سال ۸۸بود.
وی ادامه داد: مهمترین صدمه فتنه ۸۸ امیدوار شدن دشمن برای براندازی کشور بود چرا که اصحاب فتنه و اعمال آن‌ها دشمن را به این اندیشه ترغیب می‌کرد.
وی ابراز کرد: ملت شریف ایران ثابت کردند در راه دفاع از رهبری و انقلاب همیشه پای کار هستند و در مقابل کوته بینی برخی خواص برخورد قاطع نشان می‌دهند.
این مسئول ادامه داد: ما هموار پشت انقلاب و رهبری هستیم و نمی‌گذاریم دشمنان در مسائل کشور دخالت کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر