logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۴۵۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

9 دی یکی از روزهای سرنوشت‌ساز در تاریخ کشور است

-9-دی-یکی-از-روزهای-سرنوشت‌ساز-در-تاریخ-کشور-است
امام جمعه زنجان گفت: بعضی از روزها در تاریخ غیر قابل فراموشی و تاریخ ساز است؛ 9 دی نیز در تقویم جمهوری اسلامی یکی از آن روزهای سرنوشت‌ساز است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»آیت‌الله علی‌خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی و دعوت مومنین به رعایت تقوا، اظهار داشت: مناسبت‌های مهم و قابل توجهی در پیش داریم و فردا روز بصیرت و میثاق با امامت است. 

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به حماسه یوم الله 9 دی، ادامه داد: بعضی از روزها در تاریخ غیر قابل فراموشی و تاریخ ساز است؛ 9 دی نیز در تقویم جمهوری اسلامی یکی از آن روزهای سرنوشت‌ساز است. 

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه پیام 9 دی بصیرت ملت است، تصریح کرد: در حماسه 9 دی مردم خودجوش حماسه‌آفرینی کردند و در حمایت از نظام و ولایت حاضر شدند. مردم بصیر استان زنجان فردا برای تجدید میثاق با ولایت در مراسم 9 دی شرکت می‌کنند و بار دیگر حماسه می‌آفرینند.

وی با اشاره سالروز شهادت سردار دلها سردار شهید قاسم سلیمانی، اضافه کرد: مراسم سالگرد سیدالشهدای جبهه مقاومت صرفاً یک مراسم نمادین نیست، هرجایی نام سردار شهید قاسم سلیمانی برده می‌شود، کلاس درسی است که انسان امروز به آن نیازمند است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه اسرائیل با حمله تروریستی به منزل سردار شهید سید رضی موسوی خود را به گل خواهد نشاند، تشریح کرد: شهادت آرزوی قلبی بزرگ مردان است و شهید سید رضی موسوی نیز با شهادت به نهایت آرزوی خود رسید. مجلس یادبود این شهید بزرگوار روز یکشنبه 10 دی‌ماه از ساعت 14 و 30 تا 16 و 30 در حسینیه اعظم برگزار خواهد شد.

خطیب نماز جمعه خاطرنشان کرد: امروز امنیت ملت بزرگ ایران مرهون جهاد خالصانه و صادقانه این سرداران بزرگ و همرزمان آنهاست و بی‌شک، شهادت آنها نه تنها پایان راه نیست بلکه آغازی دگربار و رویشی وصف‌ناپذیر در جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر