logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۴۵۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر خبر داد:

کمک ۵۵ میلیون تومانی مردم ابهر به غزه

کمک-۵۵-میلیون-تومانی-مردم-ابهر-به-غزه
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر گفت: کمک‌های مردمی به مبلغ ۵۵ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان جهت کمک به مردم مظلوم غزه توسط جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر جمع‌آوری شده است.

ابراهیم کاظمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: پویش بشردوستی با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم مظلوم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی از ۱۷ مهرماه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از ابتدای فراخوان رسمی این پویش در تاریخ ۱۷ مهرماه تا امروز، افزون ۵۵ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان از سوی مردم شهرستان ابهر به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی واریز شده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم مظلوم فلسطین را به شماره حساب ۱۵۰۰۰۰۰۱۴۹ واریز کنند و پس از واریز فیش رو حتما به واحد داوطلبان هلال‌احمر ابهر تحویل بدهند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: از کلیه مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان ابهر که در این پویش انسان دوستانه و کمک به مردم مظلوم غزه همراه و همدل با جمعیت هلال احمر به عنوان یک جمعیت مردمی و داوطلب‌محور در راستای صلح و سلامت جهانی و بدون توجه به مرزهای جغرافیایی و تنها در جهت ارتقاء کرامت انسانی فعالیت می‌کند، همکاری خداپسندانه‌ای را داشتند کمال تشکر و قدردانی را می‌کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر