logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۴۵۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیسیون امور حقوقی و املاک شورای شهر ابهر:

بازپس‌گیری املاک شهرداری اولویت شورای اسلامی شهر ابهر است

بازپس‌گیری-املاک-شهرداری-اولویت-شورای-اسلامی-شهر-ابهر-است
رئیس کمیسیون امور حقوقی و املاک شورای شهر ابهر گفت: بازپس‌گیری املاک شهرداری از مهم‌ترین اقدام کمیسیون حقوق و املاک شورای اسلامی شهر ابهر است.

روح‌الله دودانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: برای حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه ترافیک بازگشایی معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها با همت جدی توسط شورا و شهرداری پیگری می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به موضوع احتکار زمین، گفت: در این حوزه باید تقسیم کارهای لازم به کمک شهرداران نواحی انجام گیرد.

دودانگه با بیان اینکه از مدیران نواحی درخواست داریم خودشان این موضوع را بررسی و زمین‌ها را شناسایی کنند، افزود: این مصوبه به مدیران نواحی ابلاغ خواهد شد.

رئیس کمیسیون امور حقوقی و املاک شورای شهر ابهر با اشاره به اینکه تا دو هفته آینده برای جابجایی واحد موتوری با شناسایی زمین و اعلام آن به شورا مکان مشخص خواهد شد، تصریح کرد: بازگشایی خیابان موسوی حسین‌آباد، سر پردیس در مرکزی، سرکوچه سیدالساجدین، خیابان داودی شناط، خیابان شهید رجایی، بازگشایی طالقانی شمالی و تملک پارک شورا یکی از اولویت‌های شهر است که باید تلاش ویژه برای این پروژه وجود داشته باشد که برای هر یک از اینها زمان مشخص شده تا شهرداری در کوتاه‌ترین مدت اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای بازگشایی خیابان‌ها و معابر در نواحی مختلف انجام شده است، عنوان کرد: برای رفاه حال مردم و حل مشکلات ترافیکی باید این اقدامات تداوم داشته باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه اگر بتوانیم کمربندی را در بلوار مالیات ایجاد کنیم تردد شهر همجوار قیدار و روستاها از این مسیر انجام می‌شود، گفت: این امر سبب کمک به حفظ زیرساخت‌های شهری به علت تردد کامیون‌ها می‌شود که برای این پروژه بودجه نیز گذاشتیم که در این راستا مقرر شد شهرداران ناحیه چهار و پنج این موضوعات را پیگیری کنند.

دودانگه با اشاره به موضوع تملکات، ادامه داد: یک سری از تملکات در سطح شهر وجود دارد که مدیران نواحی باید نسبت به شناسایی آنان اقدام کنند.

رئیس کمیسیون امور حقوقی و املاک شورای شهر ابهر گفت:‍ بازپس‌گیری املاک شهرداری از مهم‌ترین اقدام کمیسیون حقوق و املاک شورای اسلامی شهر ابهر است.

وی با بیان اینکه شهردار ملزم شده است سه پرونده شامل پرونده زمین‌های دانشگاه سما، زمین جنب پارک بانوان ابهر و زمین صدا سیما را به وکیل مجرب بسپارد تا نسبت به بازپس‌گیری این زمین‌ها اقدام شود، تصریح کرد: نواحی نیز متعهد شدند بازگشایی‌های در دست اجرا را انجام دهند تا هیچگونه مبلغی از بودجه بازگشایی باقی نماند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر