logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۴۵۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

صهیونیست‌ها با به شهادت رساندن شهید رضی دچار محاسبه غلط شدند

صهیونیست‌ها-با-به-شهادت-رساندن-شهید-رضی-دچار-محاسبه-غلط-شدند
امام جمعه ایجرود گفت: هرگاه صهیونیست‌ها به بن‌بست می‌رسند در یک محاسبه غلط تلاش می‌کنند عملیات را به داخل کشورهای حوزه مقاومت گسترش بدهند و با ترور شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار می‌خواهند ایران را وارد معرکه و درگیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد زرینه، امام جمعه ایجرود در نماز جمعه این هفته ایجرود با ذکر روایتی از حضرت فاطمه زهرا(س) در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت آن حضرت و روز زن و مادر گفت: در خدمت مادر باش چرا که بهشت زیر پای مادران است.

بیشتر بخوانید

وی با تبریک سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام و همچنین روز تولد معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) گفت: سالروز خجسته میلاد حضرت زهرا(س) که به نام روز زن و مادر نام‌گذاری شده، به‌منظور پاسداشت مقام شامخ مادر و نشان‌دهنده اهمیت این جایگاه بزرگ در خانواده است.

خطیب جمعه ایجرود با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها و علامه مصباح یزدی گفت: در آستانه فرا رسیدن سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، چهره بین‌المللی مقاومت و قوی‌ترین فرمانده مبارزه با تروریسم و نیز سالروز رحلت مطهری زمان حضرت علامه مصباح(ره)، صاحب علم و بصیرت و یکی از شخصیت‌های تاثیرگذار حوزه و نظام اسلامی هستیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: باید جنس گرامیداشت این یوم‌الله و حماسه تاریخی ملت قهرمان ایران اسلامی، از شعار فراتر برود و به شعور برسد و با تبیین و بصیرت‌افزایی همراه باشد.

امام جمعه ایجرود با اشاره به اهمیت موضوع فتنه و فتنه‌گر گفت: فتنه‌گران در طول تاریخ، ترفند‌های مختلفی را بر علیه نظم، وحدت و همدلی مردم به کار برده‌اند. در حماسه نهم دی ماه، بصیرت امت و میثاق با ولایت باعث اتمام فتنه و رسوایی فتنه‌گران شد. این حماسه عظیم به جهاد تبیین نیاز دارد تا رسالت مقابله با فتنه‌ها را شناخت و به آنها عمل کرد.

وی با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در دو دیدار مهم با مردم استان‌های خوزستان و کرمان و نیز هزاران نفر از بانوان طی روزهای گذشته گفت: افتادن نقاب از چهره تمدن غربی، بی‌شرمی آمریکا از وتوی قطعنامه شورای امنیت، رو به نابودی رفتن رژیم جعلی اسرائیل و همچنین موضوعاتی از قبیل مشارکت بالا در انتخابات، دعوت به برگزاری با شکوه انتخابات و نیز جایگاه زن در اسلام و حضور بانوان در جامعه اسلامی، از جمله مسائلی بودند که مورد تاکید معظم له قرار گرفتند.

خطیب جمعه ایجرود با تبریک و تسلیت شهادت سردار سیدرضی موسوی گفت: تجربه نشان داده هرگاه صهیونیست‌ها به بن‌بست می‌رسند در یک محاسبه غلط تلاش می‌کنند عملیات را به داخل کشورهای حوزه مقاومت گسترش بدهند و با ترور شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار می‌خواهند ایران را وارد معرکه و درگیری کنند. اسرائیل امروز تحت فشار همه‌جانبه‌ای از سوی حماس، لبنان، یمن، عراق و ... است و خیلی زود ریشه‌کن خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر