logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۴۵۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه خدابنده خبر داد:

برگزاری کلاس‌های آموزشی مهارت زندگی توسط بسیج سازندگی خدابنده

برگزاری-کلاس‌های-آموزشی-مهارت-زندگی-توسط-بسیج-سازندگی-خدابنده
فرمانده سپاه خدابنده از برگزاری کلاس‌های آموزشی مهارت زندگی توسط بسیج سازندگی خدابنده خبر داد و گفت: بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی کلاس‌های آموزشی مختلف مهارت‌های زندگی برای سوادآموزان برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق، مجید لطیفی، فرمانده سپاه خدابنده به مناسبت فرا رسیدن هفته سواد آموزی (یکم تا هفتم دی ماه) اظهار کرد: مسئله بی‌سوادی و کم‌سوادی یکی از مهمترین مسائلی است که در حال حاضر دامن‌گیر جوامع بشری است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در ایران، بعد از گذشت یک سال از پیروزی انقلاب، سازمان نهضت سوادآموزی در ۷ دی سال ۱۳۵۸ به فرمان امام راحل و به منظور آموزش خواندن و نوشتن به بزرگسالان و نیز کودکانی که به مدرسه دسترسی ندارند ( مناطق محروم ) تشکیل شد.

فرمانده سپاه خدابنده خاطرنشان کرد: سازمان بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی در سال‌های گذشته تلاش کرده با برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف به مهارت‌های زندگی و حرفه‌ای به سوادآموزان، تغییری در زندگی سوادآموزان ایجاد کند.

لطیفی در ادامه گفت: بسیج سازندگی شهرستان خدابنده از سال‌های گذشته با همکاری ادارات نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش مناطق مختلف شهرستان در این زمینه شروع به فعالیت کرد.

وی افزود: بسیج سازندگی از افراد ۱۰ سال تا 49 سال برای شرکت در دوره‌های سوادآموزی ثبت نام می‌کند، کلاس‌ها رایگان است و کلیه اقلام آموزشی مورد نیاز در اختیار سوادآموزان قرار می‌گیرد و مکان و زمان کلاس‌ها منعطف بوده و وابسته به تصمیم‌گیری سوادآموزان است.

فرمانده سپاه خدابنده یادآور شد: در سال تحصیلی گذشته تعداد ۱۰۰نفر از فراگیران، دوره‌های سواد آموزی، انتقال و تحکیم را با موفقیت سپری کرده‌اند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر