logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۴۵۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

44230 تماس‌ اورژانس استان زنجان منجر به عملیات شد

44230-تماس‌-اورژانس-استان-زنجان-منجر-به-عملیات-شد
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه در 9 ماهه اخیر آمار ماموریت های ترافیکی شهری استان پنج هزار و ۶۰۱ مورد است گفت: تعداد تماس‌های منجر به ماموریت توسط اورژانس استان زنجان ۴۴ هزار و ۲۳۰ مورد است.

داریوش تقی‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه مرکز اورژانس استان زنجان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده‌ای، به صورت شبانه روزی در حال امدادرسانی و یاری به هموطنان در سرتاسر استان است گفت: اورژانس استان زنجان با سرعت و دقت فراوان در امر یاری رسانی به هموطنان در جاده‌ها ایفای نقش کرده به طوری که زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری هشت دقیقه در شهر و ۱۵ دقیقه در جاده‌ها گزارش شده است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۴۰ هزار و ۶۶۷ مورد تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان انجام شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  ۲ درصدی افزایش داشته است و از مجموع تماس‌های به ثبت رسیده ۴۴ هزار و ۲۳۰ مورد به ماموریت منجر شده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: تعداد ماموریت‌های ثبت شده شهری ۳۰ هزار و ۶۲۵ مورد و تعداد ماموريت‌های جاده‌ای  ۱۸ هزار و ۸۷۳ مورد بوده که در مقایسه با سال گذشته به ترتیب ۲ و پنج درصد افزایش دارد.

تقی‌لو ابراز کرد: آمار ماموریت‌های ترافیکی جاده‌ای در 9 ماهه اخیر پنج هزار و ۲۵۸ مورد با ۶ هزار و ۹۷۱ مصدوم و تعداد ماموریت‌های غیرترافیکی جاده‌ای نیز ۱۳ هزار و ۶۱۵ مورد با ۱۱ هزار است.

وی ادامه داد: در 9 ماهه اخیر سال  آماربه دست آمده از تعداد ماموریت‌های ترافیکی شهری در استان زنجان شامل پنج هزار و ۶۰۱ مورد با ۶ هزار و ۴۹۵ مصدوم بوده  و تعداد ماموریت‌های غیرترافیکی شهری نیز ۲۵ هزار رو ۲۴ مورد با ۲۱ هزار و ۸۵۳ مصدوم  است و تعداد  ۸۲۰ مصدوم در جاده‌های مواصلاتی استان ثبت شده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: تعداد ماموریت‌های شهری ۳۰ هزار و ۶۲۵ مورد و تعداد ماموریت‌های جاده‌ای نیز ۱۸ هزار و ۸۷۳ مورد بوده که در مقایسه با سال گذشته به ترتیب ۲ و پنج درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر