logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۴۴۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

وانت‌بارها ملزم به دریافت بارنامه در محور‌های برون شهری هستند

وانت‌بارها-ملزم-به-دریافت-بارنامه-در-محور‌های-برون-شهری-هستند
رئیس کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه طرح ساماندهی وانت بارها به ‌منظور تخصیص سوخت از همه رانندگان و مالکان وانت‌بار در سطح استان زنجان تدوین و در حال اجرا است، گفت: تعداد ناوگان وانت بار دارای کارت هوشمند در استان زنجان دو هزار و ۶۷ مورد است.

غلامرضا کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه تعداد بارنامه وانت‌بار در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ یک هزارو ۵۷۳ مورد است گفت: تعداد ناوگان وانت بار دارای کارت هوشمند در استان زنجان دو هزار رو ۶۷ مورد ثبت شده است.

بیشتر بخوانید
وی گفت: طرح ساماندهی وانت‌بار‌ها در استان به‌ منظور ارتقای ایمنی تردد، ساماندهی محصولات قابل حمل، رعایت قانون الزام شرکت‌ها و مؤسسات ترابری جاده‌ای به استفاده از بارنامه و ارائه اطلاعات سفر ناوگان وانت‌بار با دقت و تحت نظر انجام می‌شود.
رئیس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد:  وانت بارها به ‌منظور تخصیص سوخت از همه رانندگان و مالکان وانت‌بار در سطح استان زنجان تدوین و در حال اجرا است و رانندگان وانت‌بار‌ها برای حمل بار در محور‌های برون‌شهری باید توجه داشته باشند برای تردد از شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای بارنامه دریافت کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر