logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۴۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس هیئت جودوی استان زنجان:

سمینار بین‌المللی جودو با حضور کشورهای آسیایی در زنجان برگزار می‌شود/ 16 شهریور ماه زمان برگزاری هفته سوم لیگ دسته یک

سمینار-بین‌المللی-جودو-با-حضور-کشورهای-آسیایی-در-زنجان-برگزار-می‌شود-16-شهریور-ماه-زمان-برگزاری-هفته-سوم-لیگ-دسته-یک

رئیس هیئت جودوی استان زنجان از برگزاری سمینار بین‌المللی جودو با حضور کشورهای آسیایی و تمامی استانهای کشور در زنجان خبرداد.

مجتبی بیگلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حضور تیم زنجان در مسابقات دسته یک کشور اظهار کرد: این مسابقات با حضور تیم‌های زنجان، ایلام، ایلیا، نیروی مقاومت، رعد نیروی هوایی و ملوان بندرعباس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هفته نخست مسابقات به مصاف کارخانجات ایلیا رفتیم، افزود: متاسفانه در این دیدار با نتیجه 4 بر 5 مسابقه را به حریف واگذار کردیم و در هفته دوم با هیئت جودوی ایلام بازی داشتیم که توانستیم با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی دست یابیم.

رئیس هیئت جودوی استان زنجان با بیان اینکه تا این لحظه در جدول مسابقات لیگ دسته یک در جایگاه سوم هستیم، ادامه داد: در هفته سوم که 16 شهریور ماه برگزار می‌شود به مصاف تیم‌های مقاومت تهران و رعد نیروی هوایی خواهیم رفت.

وی با اشاره به مسابقات نوجوانان شمالغرب کشور عنوان کرد: در این مسابقات که اعزامها پنج شهریور ماه انجام می‌شود قرار است با تیمهای کردستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل در 9 وزن رقابت کنیم.

بیگلی با اشاره به اینکه مسابقات جودوی نوجوانان شمالغرب کشور در بخش پسران در کردستان برگزار می‌شود بیان کرد: روز 7 شهریور ماه مسابقات به صورت انفرادی و هشت شهریور ماه نیز به صورت تیم به تیم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مسابقات شمالغرب کشور دختران در رده نوجوانان به میزبانی زنجان برگزار می‌شود، گفت: در این مسابقات نیز استانهای زنجان، کردستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و اردبیل حضور دارند.

رئیس هیئت جودوی استان زنجان با بیان اینکه تا این لحظه در جدول مسابقات لیگ دسته یک در جایگاه سوم هستیم، ادامه داد: در هفته سوم که 16 شهریور ماه برگزار می‌شود به مصاف تیم‌های مقاومت تهران و رعد نیروی هوایی خواهیم رفت.

وی در مورد برگزاری مسابقات قهرمانی بسیج کشور در مقطع نوجوانان خاطرنشان کرد: این مسابقات نیز 22 شهریور ماه به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

بیگلی با اشاره به برگزاری کلاس مربیگیری جودو در زنجان گفت: ناظرانی از فدارسیون به همراه رئیس فدراسیون برای بازدید و بررسی شرایط میزبانی استان به زنجان سفر خواهند کرد که اگر شرایط تایید شد این دوره تحت عنوان سمینار بین‌المللی جودو در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این سمینار بین‌المللی با حضور تمامی استانهای کشور، دو مربی ژاپنی و چند کشور همجوار برگزار می‌شود، اظهار کرد: برخی از کشورهای آسیایی به این سمینار دعوت خواهند شد که تاریخ برگزاری این سمینار به زودی اعلام می‌شود.

رئیس هیئت جودوی استان زنجان بیان کرد: از هر استان دو مربی جواز شرکت در این دوره را خواهند داشت اما استان زنجان به دلیل میزبانی سهمیه بیشتری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه رئیس فدراسیون ایران مسئول آموزش اتحادیه آسیایی و عضو فدارسیون جهانی است، افزود: این امتیاز توسط محمد درخشان رئیس فدراسیون ایران برای ایران و استان زنجان اخذ شده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر