logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۴۴۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نایب رئیس اتحادیه موبایل و کامپیوتر خبر داد:

رقابت ناسالم فروشگاه‌های اینترنتی با موبایل فروشان زنجانی

رقابت-ناسالم-فروشگاه‌های-اینترنتی-با-موبایل-فروشان-زنجانی
نایب رئیس اتحادیه موبایل و کامپیوتر با اشاره به رقابت ناسالم فروشگاه‌های اینترنتی با موبایل فروشان زنجانی گفت: فروشگاه‌های اینترنتی و نوسان ارز دو مشکل اساسی موبایل فروشان زنجانی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از نه‌وارنیوز؛ یحیی خلفی به مشکلات پیش آمده به موبایل و کامپیوتر فروشان در سطح استان اشاره کرد و عنوان داشت: فروشگاه‌های اینترنتی و نوسان ارز صدای این قشر را در آورده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه برخی واردکنندگان گوشی موبایل به صورت عمده محصولات خود را برای فروش وارد فروشگاه‌های اینترنتی می‌کند، تصریح کرد: قیمت‌های به شدت پایین فروشگاه‌های اینترنتی به یک رقیب اساسی برای فروشندگان موبایل تبدیل شده است.

نایب رئیس اتحادیه موبایل و کامپیوتر با اشاره به اینکه قیمت پایین فروشگاه‌های اینترنتی در خصوص فروش موبایل و کامپیوتر ضربه اساسی به موبایل و کامپیوتر فروشان در سطح استان وارد کرده است، افزود: با توجه به سرمایه‌هایی که این اشخاص برای اشتغال‌زایی وارد کرده‌اند می‌تواند در دراز مدت منجر به تعطیلی این مراکز گردد.

خلفی با بیان اینکه نوسان قیمت ارز یکی دیگر از مشکلات اساسی موبایل و کامپیوتر فروشان است، یاد آور شد: کاهش یا افزایش قیمت ارز باعث شده سرمایه‌های این افراد با خطر مواجه شود چرا که قیمت فروش و خرید امروز با روز گذشته متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه دولت می‌تواند از طرق‌های مختلف از این قشر حمایت‌های لازم را انجام دهد، تصریح کرد: این افراد علاوه بر خود اشتغال خود شرایط اشتغال و کارآفرینی چندین نفر را فراهم کرده‌اند.

رئیس اتحادیه موبایل و کامپیوتر به شرایط گارانتی برخی از موبایل‌های فروخته شده در سطح استان اشاره کرد و عنوان داشت: برخی از خدمات گارانتی به خوبی روی محصولات انجام می‌گردد ولی متاسفانه برخی محصولات فروخته شده مردم را دچار مشکل کرده‌اند که این موارد. از طریق اتحادیه و حمایت از حقوق مصرف کنندگان در حال رفع مشکل است.

خلفی در پایان گفت: در بحث کامپیوتر نیز مشکلات موجود از جمله فروشگاه‌های اینترنتی و نوسان ارز وجود دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر