logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۴۴۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده خبر داد:

10 درصد مدارس خدابنده تخریبی است

10-درصد-مدارس-خدابنده-تخریبی-است
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده گفت: 10 درصد مدارس خدابنده تخریبی است و تجهیز حدود ۵ میلیاردی مدارس این شهرستان از طریق مولدسازی در حوزه درآمد پایدار انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق، بهروز کثیرلو با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه آموزشی و پرورشی این شهرستان اظهار کر: امسال در دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان خدابنده شرایط خوب و جدیدی لحاظ شده است چرا که در سالهای گذشته شرایط سختی داشتیم که به حول و قوه الهی با همکاری و همیاری تمامی همکاران، توانستیم مشکلات را در سال جاری پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با وجود تعطیلی مدارس و کمبود معلم باعث شد مشکلاتی در خصوص تعلیم و تربیت به وجود بیاید، ولی موفق شدیم با همکاری انجمن اولیا و مربیان و ارائه راهکارها، نگاه کیفی داشته باشیم و عمل به شیوه نامه‌ها را در دستور کار قرار دهیم و با سازماندهی کردن نیروها بر این مشکلات غلبه کردیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده ادامه داد: البته مشکلاتی هنوز وجود دارد اما اتفاقی که در حوزه آموزشی افتاده است رعایت توازن در مدارس است.

کثیرلو به حوزه پرورشی هم اشاره ای کرد و گفت: نیروهای پرورشی که مشغول به خدمت هستند بر اساس امتیاز فنی ارزیابی می‌شوند چرا که برنامه جامع فراگیر پرورشی، ساماندهی بودن آن است.

این مسئول به آسیب‌های اجتماعی در حوزه پرورشی و دانش آموزی تاکید کرد و افزود: محور فعالیت‌های این گونه مسائل بسیار چالش برانگیز است و باید مشاوره‌هایی در خصوص پرورشی و آموزشی به دانش آموزان ارائه شود که خوشبختانه مراکز مشاوره در تمامی مقاطع فعال و آماده خدمت هستند.

کثیرلو ادامه داد: دستگاه آموزش و پرورش با همه دستگاه‌های فرهنگی و تربیتی مثل سپاه، دادگستری، دادستانی و سایر ارگانها تعامل و همکاری دارد و امیدواریم این همکاریها روز به روز بیشتر و بیش از پیش افزون شود و البته از حجت‌الاسلام علی موسوی امام جمعه قیدار تشکر و قدردانی کرد.

وی به پروژه‌های در دست اشاره کرد و گفت: ۲۵پروژه در حال انجام است که از لحاظ فیزیکی پیشرفت خوبی دارند و همه پروژه‌ها با حول و قوه الهی و با کمک خیرین و مردم نیک اندیش شهرستان خدابنده در حال انجام است.

کثیرلو به وجود 10 درصدی تخریبی مدارس خدابنده اشاره و یادآور شد: تجهیز حدود ۵ میلیاردی مدارس خدابنده از طریق مولدسازی در حوزه درآمد پایدار انجام شده است.

کثیرلو شاره‌ای هم به اقدمات آسفالت‌ریزی در مدارس کرد و افزود: پارسال حدود ۱۲هزار متر مربع آسفالت‌ریزی در مدارس صورت گرفت  و امسال ۱۳هزار مترمربع آسفالت‌ریزی شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه نهضت سوادآموزی توانستیم از ظرفیت‌های سایر ادارات و با حمایت‌های فرماندار و هم چنین در قالب شورای آموزش و پرورش به نتایج خوب و مطلوبی برسیم و توانستیم نمره متوسط استانی را کسب کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر