logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۴۴۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

وصیت‌نامه شهید مرتضی عزتی

وصیت‌نامه-شهید-مرتضی-عزتی
فرازی از وصیت‌نامه شهید مرتضی عزتی را می‌خوانید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» شهید مرتضی عزتی در وصیتنامه خود می گوید: برادران در سركوبي متجاوزين عراقي از مرتكب شدن به كوچك ترين عمل غيراسلامي و غيرانساني پرهيز كنيد و نشان دهيد كه دين خدا تا چه اندازه متعالي است.

بیشتر بخوانید
 
شهید مرتضی عزتی  یکم خرداد 1338 ، در شهرستان زنجان به دنیا آمد. پدرش حجت اله و مادرش ایران نام داشت. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. معلم بود. ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد. پانزدهم مرداد 1360 ، در زادگاهش مورد سوءقصد نیروهای سازمان مجاهدین خلق(منافقین) قرار گرفت و بر اثر اصابت گلوله به سر و سینه، شهید شد. پیکر او را در همان شهرستان به خاک سپردند.
 
 
وصيت‌نامه شهيد مرتضي عزتي
 
مادرجان و پدرجان بعد از شهادتم گريه نكنيد. اين را از شما خواهش مي‌كنم. بلكه برايم شادي كنيد. به برادرانم بگوييد پيام تبريك براي امام بفرستند. در جبهه‌ها جاي خالي مرا پر كنيد تا انشاءا... به پيروزي نهايي برسيم. برادران حزب الهي: پشتيبان امام عزيز اين پير نستوه باشيد كه امام نعمتي است براي شما.
 
برادران در سركوبي متجاوزين عراقي از مرتكب شدن به كوچك ترين عمل غيراسلامي و غيرانساني پرهيز كنيد و نشان دهيد كه دين خدا تا چه اندازه متعالي است. امروز وقت حمله به دشمن متجاوز و سركوبي آنان است و اين حمله در هر لحظه ممكن است به وقوع بپيوندد و عمليات جنگي عليه كفار بعثي در سرتاسر مرزهاي كشور عزيزمان آغاز گردد.
 
شايد من هم بتوانم در آن شركت نمايم و نمي‌دانم سرنوشت چه خواهد شد؟ آيا در خلال اين مبارزه و دفاع از حريم دين و كشور زنده به كاشانه ام باز مي‌گردم يا اينكه به لقاي پروردگارم نايل مي‌شوم؟ در هر صورت اين يكي از مزيت‌هايي است كه ما با كشته شدن به بهشت مي‌رويم و دشمن ما خشم و عقوبت الهي را نصيب خود مي‌گرداند. عزيزان هوشيار باشيد به اميد پيروزي.
 
و السلام عليكم و رحمه الله و بركاته.
 
مرتضي عزتي

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر