logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۴۴۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

دوره‌های قبل از استخدام شرکت ایران ترانسفو در فنی و حرفه استان زنجان برگزار شد

دوره‌های-قبل-از-استخدام-شرکت-ایران-ترانسفو-در-فنی-و-حرفه-استان-زنجان-برگزار-شد-
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه دوره‌های مختلف در فنی و حرفه‌ای استان زنجان برای داوطلبان اجرا می‌شود گفت: دوره‌های قبل از استخدام شرکت ایران ترانسفو در فنی و حرفه استان زنجان برگزار شد.

محمد رضا انصاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه فنی و حرفه‌ای استان زنجان چهار رشته پرمخاطب دارد که این رشته‌ها عبارتند از طراحی لباس، جوشکاری،  آشپزی  و قنادی است که از جمله رشته‌های پر طرفدار می‌باشد گفت: مسابقات ورزشی منطقه شمالغرب انتخابی در استان زنجان برگزار شد که این استان به عنوان میزبان برتر منطقه کشوری معرفی گردید.

بیشتر بخوانید
وی گفت: برگزاری آزمون استخدامی قبل از شروع به کار در شرکت ایران ترانسفو با مشارکت سازمان فنی و حرفه‌ای استان زنجان برگزار شد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان عنوان کرد: برگزاری آموزش‌های بعد  استخدام نیروی کار شرکت ایران ترانسفو با مشترک سازمان فنی و حرفه ای استان زنجان با هدف افزایش سطح اطلاعات در محیط کار و استفاده از تجربیات اساتید مربوطه انجام شد. 
انصاری اضافه کرد: رشته‌هایی که با همکاری شرکت ایران ترانسفو برای افزایش سطح آگاهی و کسب اطلاعات انجام شد عبارتند از مکانیک، جوشکاری،  دروس عمومی و برق صنعتی است.
وی ابراز کرد: دوره مذکور با مشارکت اداره فنی و حرفه‌ای برای ۲۱۵  نفر به مدت ۱۶۰ ساعت برگزار شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر