logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۴۳۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

قدرت امروزه یمن نسخه دیگری از طوفان الاقصی است

قدرت-امروزه-یمن-نسخه-دیگری-از-طوفان-الاقصی-است
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه جوانان غزه در طوفان الاقصی باعث شکست هیمنه اسرائیل شدند گفت: قدرت امروزه یمن نسخه دیگری از طوفان الاقصی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با بیان اینکه طوفان الاقصی طوفانی همه جانبه برای استکبار ستیزان در جهان بود گفت:  طوفانی که ادعاهای دروغین غربی‌ها را در تمام عرصه‌ها بر باد داد و منجر به یک رسوایی جهانی شد.

بیشتر بخوانید
وی افزود: غربی‌ها بخصوص آمریکایی‌ها  با شتاب در دفاع از جنایات صهیونیست قرار گرفتند و بیش از گذشته آبروی خود را بردند.
امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: تا به امروز بیش از ۲۰ هزار شهید،  ۵۰ هزار نفر مجروح و هزاران نفر آواره نتیجه جنایات اسرائیل در غزه است و ضرباتی که رزمندگان مقاومت بر اسرائیل رژیم کودک کش وارد آوردند قابل تحسین است.
حجت الاسلام منصوری افزود: حزب‌الله و انصارالله دو جبهه مستحکم حمایت از فلسطین مظلوم و مقتدر هستند که معادلات صهیونیست و آمریکا را در هم زد.
وی گفت: نقش و قدرتی که امروزه یمن از خود نشان می‌دهد نسخه دیگری از طوفان الاقصی  است و آمریکا باید دیر یا زود شکست سنگین خود را در مقابل یمن و انصارالله و حزب الله و رزمندگان قبول کند و  اعلام کند که در منطقه غرب آسیا چیزی جز شکست چیزی نصیب او نشد.
امام جمعه شهرستان طارم از حضورمردم ولایتمداری و مومن شهرستان طارم اعم از شهری و روستایی در بحث برگزاری شهادت حضرت زهرا (س)  که با حضور در مراسمات مختلف ویژه ایام فاطمیه خوش درخشیدند تشکر و قدردانی کرد.
حجت‌الاسلام منصوری افزود: ۲۸۰ شهید در سراسر کشور همزمان با ایام فاطمیه تشییع شد دشمنان این مرزو بوم آگاه باشند که راه شهدا ادامه دارد.
وی ابراز کرد: سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مصادف با ۱۳ جمادی الثانی و روز تکریم مادران و همسران شهدا است که الگو تربیت در جامعه هستند.
امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: روز ثبت احوال خانواده‌های محترم به فرزندان خود اسم مناسب انتخاب کنند.
حجت الاسلام منصوری افزود: روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی و گرامی می‌داریم جانباختگان زلزله طارم در سال ۱۳۶۹ که این زلزله موجب تلفات زیادی شده بود.
وی گفت: خانواده‌ها در ساخت منازل خود به مقررات و دستورات مربوطه که توسط مهندسین این امر ارائه می‌شود توجه نمایند.
امام جمعه شهرستان طارم تاکید کرد: یکی از وظیفه اصلی مسئولین دیدار چهره به چهره با مردم است که مسئولین باید  در بین بوده و به مشکلات آنها پاسخگو باشد و راهکارهای مناسب در جهت رفع مشکلات ارائه نماید.
حجت الاسلام  منصوری افزود: همانطور که خطبه‌های جمعه محل مطالبه‌گری است مردم نیز باید مطالبه‌گری کنند چون مطالبه کردن و در میدان وارد شدن از برکات انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر