logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۴۳۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود تاکید کرد:

لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات

لزوم-حضور-گسترده-مردم-در-انتخابات-
امام جمعه ایجرود: حضور گسترده ملت در انتخابات، جواب دندان‌شکنی به دشمنان نظام و اسلام خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایجرود با اشاره به مراسم با شکوه استقبال و تشییع شهدا در اقصی نقاط کشور گفت: همزمان با ایام شهادت جانسوز حضرت زهرا(س) مردم با حضور گسترده و پُر رنگ خود در مراسم استقبال و تشییع شهدا در شهرهای مختلف کشور نشان دادند که عشق و علاقه به امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهیدان را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنند و همچنان مردانه و جانانه پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید

امام جمعه ایجرود با اشاره به روز ثبت احوال گفت: این سازمان از جمله نهادهای قدیمی کشور است. کارکنان زحمت‌کش این سازمان، اقدامات بسیار موثری در راه ثبت درست وقایع اعم از ولادت، وفات و غیره دارند.

خطیب جمعه ایجرود با اشاره به فرا رسیدن روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی گفت: دستگاه‌های مربوطه باید با مطالعات دقیق و پیش‌بینی‌های درست، از اثرات مخرب بلایای طبیعی بکاهند. در حوادثی مثل وقوع زلزله بم، سازمان‌ها باید از قبل برنامه داشته باشند و نسبت به ساخت‌وساز‌ها در مناطق ممنوعه و نحوه ساختمان‌سازی‌ها و رعایت دستورالعمل‌ها نظارت کنند. در حادثه متروپل آبادان نیز مشخص شد که برخی سازمان‌ها کوتاهی داشتند و نهایتاً منجر به آن فاجعه وحشتناک شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز تشکیل نهضت سوادآموزی به دستور معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) گفت: آمار سوادآموزی قبل از انقلاب فاجعه بود اما به برکت انقلاب اسلامی و با تلاش جهادگران نهضت سوادآموزی و فعالان مسیر توسعه علم و دانش، امروز کشور در نقطه‌ای بسیار مطلوب در علم و دانش در دنیا ایستاده است.

خطیب جمعه ایجرود با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم امسال گفت: موضوع مشارکت بالای مردم و حضور گسترده پای صندوق‌های رای، از موضوعات بسیار مهمی است که باید صورت بگیرد. حضور گسترده ملت در انتخابات، ضمن تعیین سرنوشت امور، جواب دندان‌شکنی به دشمنان قسم خورده نظام و اسلام خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر