logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۴۳۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه موقت زنجان:

شرکت در انتخابات شرکت در جبهه حق علیه باطل است

شرکت-در-انتخابات-شرکت-در-جبهه-حق-علیه-باطل-است
امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه حضور در انتخابات امری مهم و ضروری است گفت: شرکت در انتخابات شرکت در جبهه حق علیه باطل است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسن بیات امام جمعه موقت زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان بر آگاهی و بصیرت مردم همیشه در صحنه برای حضور در انتخابات پر رنگ تاکید داشتند و گفت: تا شروع انتخابات ۷۰ روز باقی مانده است و حضور پر رنگ مردم در انتخابات بار دیگر  نقشه شوم دشمنان را نقشه بر آب خواهد نمود.

بیشتر بخوانید
 وی گفت: دشمن برای انتخابات در کشور برنامه‌هایی در نظر گرفته است و هزینه بسیار کرده و باید بصیرت و آگاهی مردم در این باره بیشتر شود تا دشمنان نتوانند به عقاید و باور‌های انقلابی  نفوذ کند.
 
امام جمعه موقت زنجان عنوان کرد: دشمن سعی دارد با ایجاد نفاق در جامعه مانع این حرکت ملی شود در حالی که ملت همیشه در صحنه انقلاب دشمن شناس هستند و اجازه نخواهند داد دشمن بر آنان غلبه کند و نقشه‌های دشمنان مثل همیشه بی اثر خواهد بود و حضور فعال در عرصه انتخابات دشمن را نا امید خواهد کرد.
 
حجت الاسلام بیات ابراز کرد: مردم باید بدانند که نظام اسلامی برای همه است و نباید اختلافی در این مورد پیش آید و شرکت در انتخابات مانند شرکت در جبهه حق علیه باطل است که باید به آن پرداخته شود.
 
وی تاکید کرد: همانطور که در زمان جنگ دشمن با حضور جوانان انقلابی نا امید شد شرکت در انتخابات نیز باید همین طور پیش رود.
 
امام جمعه موقت زنجان عنوان کرد: دشمن امروزه قصد دارد مقاومت و همبستگی  موجود بین مردم عزه،  فلسطین و یمن را در هم شکند و باید در نظر داشت که نباید از دشمن ترسید بلکه باید همیشه در میدان حاضر بود و هدف اصلی دشمن  سرکوب کردن حامیان اصلی فلسطین است.
حجت الاسلام بیات گفت: دشمن قصد دارد مقاومت اسلامی فلسطین و مجاهدان این کشور را شکست دهند تا بتواند بر آنها غلبه کند غافل از اینکه بنا به گفته خداوند در قرآن کریم مکر و حیله دشمن به لطف خداوند  بر مسلمانان تاثیر نخواهد داشت‌.
وی ابراز کرد: نهضت سواد آموزی از جمله حوزه‌هایی است که گام‌های مثبت در تقویت آموزش و یاد دهی در جامعه داشته است و در این حوزه تا به امروز به بهترین شکل ورود پیدا کرده است.
امام جمعه موقت زنجان عنوان کرد: بحران و مدیریت مناسب آن باعث پیشگیری از وقوع بسیاری از وقایع طبیعی مانند سیل زلزله و... می‌گردد اگر زمان وقوع بلایای طبیعی مدیریت لازم جهت کنترل در زمان بحران به عمل آید آسیب‌ها به حد اکثر خواهد رسید و مدیریت لازم در بحران امری مهم و ضروری است تا مشکلات بعدی در اثر عدم مدیریت لازم به وجود نیاید.
 
وی گفت: زمانی که امام عصر (عج) ظهور کند  حضرت مسیح (ع) نیز در کنار ایشان خواهد بود.
امام جمعه موقت زنجان تاکید کرد:  حضرت ام البنین( س) از جمله  بانوانی بود که در راه اسلام فرزندان با وفایی  تربیت نمود فرزندانی که تربیت آن‌ها زبانزد خاص و عام است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر