logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۴۳۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

افزایش تصادفات در محور قیدار_ ابهر چالش برانگیز شده است

افزایش-تصادفات-در-محور-قیدار--ابهر-چالش-برانگیز-شده-است
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان با بیان اینکه خوشبختانه در بحث تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان زنجان در هشت ماه سال 1402با روند کاهشی همراه است گفت: روند افزایش تصادفات در محور قیدار به ابهر چالش برانگیز است.

مهدی میناخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه امیدواریم روند کاهشی تعداد تصادفات جاده‌ای منجی به فوتی در استان ادامه‌دار باشد گفت: آمار تعداد تصادفات جاده‌ای در  مقایسه با سال گذشته 10 درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید

وی افزود:خوشبختانه در بحث تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان زنجان در هشت ماه سال 1402 با روند کاهشی همراه بوده است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان تاکید کرد: پلیس راه تاکیدات بسیار برای  رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در طول مسیر دارد.عواملی  مختلف باعث بروز تصادفات جاده‌ای می‌شود از جمله سرعت غیر مجاز، انحراف به چپ،  عدم استفاده از کمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه در طول مسیر از موارد مهم بروز حوادث است.

میناخانی گفت:  محورهای حادثه‌خیز استان آزادراه زنجان تبریز و زنجان قزوین است که در حال حاضر آنچه که باعث نگرانی است محور قیدار به ابهر است که طی دوسال اخیر تردد وسایط نقلیه  در این محورها بیشتر شده  و تصادفات در این محور روند افزایشی داشته  که باید به این مهم پرداخته شود.

وی تاکید کرد: روند افزایش تصادفات در محور قیدار به ابهر چالش برانگیز است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر