logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۴۳۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همزمان با انتخاب مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز زنجان؛

چهار شبکه انتخاباتی در استان زنجان افتتاح شد

چهار-شبکه-انتخاباتی-در-استان-زنجان-افتتاح-شد
چهار شبکه انتخاباتی در استان زنجان برای اولین بار در کشور برای چهار حوزه انتخاباتی استان با هزینه‌کرد ۸ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»با حکمی از سوی پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، محمدجلیل آل‌امین به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز زنجان منصوب و جایگزین محسن لطیفی شد.  

بیشتر بخوانید

در این مراسم چهار شبکه انتخاباتی در استان زنجان برای اولین بار در کشور برای چهار حوزه انتخاباتی با هزینه‌کرد ۸ میلیارد تومان افتتاح شد.

محسن افشارچی استاندار زنجان در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیمای مرکز زنجان، با اشاره به اینکه شاهد تکثیر رسانه در کشور و دنیا هستیم، اظهار داشت: افزایش و گسترش رسانه می‌تواند آثار مثبت و منفی به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید رسانه ملی، نقش خاصی را ایفا کند و در این راستا امیدواری و نگرانی‌ها وجود دارد، گفت: باید در آستانه انتخابات دستاوردها و دارایی‌های نظام به مردم گفته شود تا مردم با اطلاع و آگاهی کافی برای حضور در عرصه‌های مختلف تعیین سرنوشت کشور حضور یابند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه هیچ کشوری در دنیا همانند کشور ایران،‌ به این میزان اتفاقات و دشمنی‌ها را تجربه نکرده است، گفت: تبدیل شدن ایران به بسیاری از کشورها راحت است، اما ایران شدن سخت است و باید به این موضوع باور داشته باشیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم و رسانه ملی جمهوری اسلامی باید در این شرایط با قدرت عمل کند، گفت: در ایام انتخابات مردم باید بدانند برای چه چیزی هزینه می‌دهند و این عزت و استقلال از کجا به دست آمده است، پس نباید به راحتی از کنار این موضوع بگذریم چراکه هیچ کشوری به اندازه ایران برای استقلال خود هزینه نداده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر