logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۴۳۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

ورود سامانه بارشی به استان زنجان

ورود-سامانه-بارشی-به-استان-زنجان-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه امروز آسمان اغلب مناطق استان تا قسمتی ابری و به تدریج با افزایش پوشش ابر همراه خواهد بود گفت: سامانه بارشی جدید وارد استان می‌شود.

مرتضی قدیمی در گفتگو  با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» خبرنگار با بیان اینکه شرایط جوی برای امروز پایدار بوده و هوا برای این روز کمی ابری پیش‌بینی شده است گفت: روز جمعه سامانه جدیدی وارد کشور می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برای روزهای جمعه تا یکشنبه شرایط جوی ناپایداری برای استان پیش‌بینی شده است و بارش در ارتفاعات همراه با برف خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد:دمای هوای فعلی زنجان منفی سه درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه سردتر شده و روستای خیرآباد با منفی ۶ درجه سردترین و گیلوان با ۱۸ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان بودند.

قدیمی ابراز کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان منفی سه و ۶ درجه، ابهر منفی چهار و هفت، آببر سه و ۱۰ درجه، ، سلطانیه منفی ۶ و هشت درجه، خرمدره منفی ۲ و هشت درجه ، قیدار منفی ۲ و هفت درجه و ماهنشان صفر و ۶ درجه سانتیگراد است.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : علی ] [ ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ ]
سلام این‌قدر‌‌دروغ‌نگوئید‌که‌باران‌ می‌بارد‌به‌کار‌خدا‌دخالت‌نکنید‌ امسال‌مارا‌‌از‌کار‌وکاسبی‌انداختید
فرم ارسال نظر