logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۴۳۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

تشکیل شورای راهبردی شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در استان زنجان

تشکیل-شورای-راهبردی-شرکای-اجتماعی-سازمان-تامین-اجتماعی-در-استان-زنجان-
همسو با سیاست‌های کلی تامین اجتماعی و در راستای بهره‌گیری از خرد جمعی ذینفعان و با هدف انسجام، تفاهم و تقویت ارتباطات و توسعه تعامل اثربخش، شورای راهبردی شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی همزمان با سایر استان‌ها در استان زنجان نیز تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی زنجان، همسو با سیاست‌های کلی تامین اجتماعی و در راستای بهره‌گیری از خرد جمعی ذینفعان و با هدف انسجام، تفاهم و تقویت ارتباطات و توسعه تعامل اثربخش، شورای راهبردی شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی همزمان با سایر استان‌ها در استان زنجان نیز تشکیل شد.

بیشتر بخوانید

محمود عزیزخانی، مدیر کل تامین اجتماعی استان و رئیس شورای هماهنگی شرکای اجتماعی تامین اجتماعی در استان زنجان، تعامل، همفکری، هم‌افزائی و بهره‌مندی از خرد جمعی و ارائه خدمات را از اهداف اصلی تشکیل شورای راهبردی شرکای اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: این شورا در استان‌ها، اصلی‌ترین مجموعه ارتباطی بین سازمان و نمایندگان تشکل‌های صنفی، کارگری، کارفرمایی، بازنشستگان، مسئولین و مقامات استانی و محلی خواهد بود. 

وی در ادامه اظهار داشت: در واقع تلاش می‌کنیم تا شورای راهبردی به عنوان عمده‌ترین و مهمترین مجموعه ارتباطی بین سازمان و نمایندگان تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگان در جهت پاسخگوئی درخواست‌ها و دریافت مشورت گام برداشته و تا حصول نتیجه مطلوب برای رضایتمندی جامعه هدف کوشش نماید.

جراحی مدیر درمان تامین اجتماعی استان نیز در این جلسه اظهار داشت: امیدواریم که شورای هماهنگی شرکای اجتماعی در سطح استانی و محلی و در مراحل بالاتر در سطح ملی بتواند منشاء آثار مثبت و خوبی واقع گردد و با تداوم این حرکت به نتایج تعیین شده برسد. 

شایان ذکر است شورای راهبردی شرکای اجتماعی تامین اجتماعی زنجان در اولین نشست خود با حضور مدیران بیمه و درمان، روسای کانون‌های بازنشستگی، نمایندگان مجامع کارفرمایی و تشکل‌های کارگری تشکیل شد و هر کدام از اعضا نیز به بیان مسائل و مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند و تشکیل شورای راهبردی را نقطه عطفی در رعایت اصل سه جانبه گرایی توسط سازمان تامین اجتماعی دانستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر