logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۴۳۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد:

لزوم اهتمام و همکاری جدی شهرداری زنجان در شناسایی خانه‌های خالی

لزوم-اهتمام-و-همکاری-جدی-شهرداری-زنجان-در-شناسایی-خانه‌های-خالی-
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه تسریع در شناسایی خانه‌های خالی از تاکیدات کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات است،گفت: در این راستا شهرداری زنجان در این خصوص همکاری لازم را داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی زنجان، اصغر اسماعیلی در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان گفت: تاکنون چهار جلسه کار گروه تنظیم و کنترل بازار و مستغلات در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شده است. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه رئیس جمهور به کنترل بازار مسکن بسیار تاکید دارند، بیان کرد: در بخش مسکن دستگاه‌هایی که به نوعی مسئول هستند باید ورود جدی به کنترل بازار مسکن داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، بر لزوم شناسایی بنگاه‌های املاک فاقد مجوز کسب در زنجان تاکید کرد و گفت: در این راستا باید دستگاه‌های اجرایی متولی در این خصوص مدیریت و همکاری لازم را مد نظر قرار دهند چرا که توجه به این مهم باعث امنیت و آرامش در بازار مسکن می‌شود. 

اسماعیلی،‌ اذعان کرد: تسریع در شناسایی خانه‌های خالی از تاکیدات کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات است و در این میان شهرداری زنجان در این خصوص همکاری لازم را داشته باشد. 

وی گفت: در زمینه شناسایی خانه‌های خالی، برای هریک از اعضای کارگروه وظایفی تعریف شده و باید همه دستگاه‌های اجرایی پای کار آمده و ورود جدی بکنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر