logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۴۳۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وصیت‌نامه شهدا؛

غواص شهید محمد حسین خانی

غواص-شهید-محمد-حسین-خانی
غواص شهید محمد حسین خانی پس از رشادتها و تلاش‌های بی‌وقفه در بیست و دوم اسفند ماه ۱۳۶۴ در فاو بر اثر اصابت ترکش به سینه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»

بیشتر بخوانید

بسمه تعالی

«الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیلالله با موالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون» (توبه ۲۱)

آنان که ایمان آورده‌اند و از وطن هجرت کردند و در راه خدا با مال و جانشان جهاد کردند آنها را نزد خدا مقام بلندی است و آنان بخصوص رستگاران و سعادتمندان دو عالمند.

آری پدر و مادرم من بنا به فرمان خداوند متعال و بنا به مسئولیتی که داشتم، برای رضای [خدا] و برای نابودی دشمنان اسلام به جنگ اسلام علیه کفار رفتم تا بتوانم کمی برای اسلام خدمت کرده باشم و خدا را از دست خود راضی کرده و خشنود کنم.

پدر گرامی و مادر عزیزم! امیدوارم که شما مرا ببخشید که چون بنده به شما خیلی خیلی اذیت داده‌ام. امیدوارم مرا حلال کنید. ثانیاً این یک وظیفه حقیر بود [که] در راه خدا پیکار کنم. شاید اگر خدا بخواهد در راه خدا شهید شوم.

چند کلمه به برادرانم و خواهرانم وصیت میکنم: برادران! امیدوارم بعد از من راه مرا ادامه دهید و در راه خدا با دشمنان اسلام بجنگید و پشتیبان ولایت‌فقیه باشید.

و ای خواهر! امیدوارم مثل حضرت زینب (س) با شهادت من صبر انقلابی داشته باشید. انشاءا…

و ای دوستان و آشنایان! پشتیبان ولایت فقیه باشید تا انشاء‌الله بتوانیم پرچم لااله الاالله را در پهنه گیتی سرافراز کنیم و از خداوند متعال بخواهید امام زمان (عج) هرچه سریعتر ظهور کند تا ولی این ممالک اسلامی را به دست بگیرد. انشاءالله.

ای امت حزب‌الله ایران! پشتیبان روحانیون باشید. این روحانیون بودند و هستند که جامعه را به سوی خدا هدایت می‌کنند که امام عزیزمان فرمودند: تضعیف روحانیون ضربه به اسلام است. از مردم شهیدپرور ایران می‌خواهم نمازجمعه‌ها را با شکوه بپا دارند و [در] دعای کمیل و دعای توسل شرکت کنید. در پایان از مردم شریف روستای بوغداکندی می‌خواهم مرا ببخشید.

پدرم و مادرم! می‌خواهم برای من از مردم شریف روستای بوغداکندی حلالیت بطلبید. پدر گرامی! مرا در شهرستان زنجان گلزار شهدا دفن کنید. در پایان به پدرم و مادرم؛ پدر گرامی! امیدوارم در شهادت من حسینوار باشید و مادر عزیزم! امیدوارم در شهادت این حقیر زینبوار باشید.

والسلام علیکم و رحمها… و برکاته

محمدحسین خانی – مورخه ۱۳/۷/۶۲

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر