logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۴۳۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ابهر خبر داد:

راه‌اندازی سامانه الکترونیکی آرامستان‌های ابهر

راه‌اندازی-سامانه-الکترونیکی-آرامستان‌های-ابهر
شهردار ابهر گفت: باتوجه به وسعت آرامستان‌ها در آینده، سامانه الکترونیکی آرامستان‌های ابهر راه‌اندازی شد.

علیرضا عباس‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» بر ضرورت ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای توسعه شهر الکترونیک تأکید کرد و افزود: یکی از مهمترین خدماتی که باید شهرداری‌ها نسبت به ارائه آن در عصر تکنولوژی اقدام کنند، ایجاد زیرساخت‌های مناسب به‌منظور ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه آرامستان ابهر، اظهار کرد: با راه‌اندازی این سامانه شهروندان از هر نقطه کشور به صورت الکترونیکی می‌توانند نسبت به دریافت خدمات غیرحضوری از جمله خرید و رزرو قبر و همچنین از طریق سامانه با وارد کردن اسم متوفی قطعه و بلوک مورد نظر را پیدا کنند.

عباس‌نیا با توضیح اینکه طی چند ماه  اخیر مدیریت شهری در ابهر با هدف سهولت در دسترسی به خدمات و اجرایی شدن دولت الکترونیک ، اقدام به ارائه برخی خدمات به صورت الکترونیک کرده است، گفت: یکی از این خدمات و ضروریات در حوزه سازمان مدیریت آرامستان‌ها، بحث جست‌وجوی متوفی بود که با راه‌انداری این سامانه دسترسی به خدمات غیرحضوری به سهولت انجام می‌پذیرد.

شهردار ابهر با اشاره به گسترش شهرنشینی و افزایش نیازهاز شهروندان، تصریح کرد: باتوجه به وسعت آرامستان‌ها در آینده، اجرای این طرح یکی از اقداماتی است که انجام آن ضروری به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر