logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۴۳۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مسیرهای متفاوتی برای تامین مالی طرح‌ها را در استان پیگیری می‌کنیم

مسیرهای-متفاوتی-برای-تامین-مالی-طرح‌ها-را-در-استان-پیگیری-می‌کنیم
استاندار زنجان گفت: در حال پیدا کردن مسیرهای متفاوتی برای تامین مالی برای به انجام رساندن طرح‌های نیمه تمام در استان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، محسن افشارچی امروز در کارگروه مولدسازی استان که با حضور رئیس سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد، افزود: در حال شیفت پارادایمی از یک دولت متکی به نفت به سمت دولت حسابگر و دقیق هستیم و به این دلیل باید به این فکر کنیم که چگونه می توانیم منابع درآمدی مختلف را ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید

وی از احیای شرکت تعاونی سهام عدالت و برگزاری انتخابات هیئات مدیره آن طی یک ماه آینده خبر داد و ادامه داد: این حرکت در راستای استفاده از منابع در جهت اجرای طرح های توسعه‌ای به نفع مردم استان است.

افشارچی به اجرای ۶۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در حال اجرا در استان اشاره کرد و گفت: در این مسیر باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی بیش از پیش بهره بگیریم.

وی اظهار کرد: یکی از مسیرهای ایجاد درآمد در استان بهره‌گیری از ظرفیت مولدسازی اموال و دارایی های دولتی است، این طرح به معنای فروش اموال و صرف آن در امور هزینه‌ای نیست بلکه حرکتی ارزش آفرین برای این اموال است. در واقع ثروت ایستایی را به ثروت پویایی تبدیل می کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر