logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۴۳۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی( عج) در گفتگو با موج‌رسا:

ویژه برنامه‌های شهادت حضرت زهرا(س) در روستاهای زنجان برگزار شد

ویژه-برنامه‌های-شهادت-حضرت-زهرا(س)-در-روستاهای-زنجان-برگزار-شد
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی( عج) با بیان اینکه به منظور ترویج ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) و معرفی زندگی پر مختوای ایشان برنامه‌های مختلف برگزار شده است گفت: ویژه برنامه‌های شهادت حضرت زهرا(س) توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان برگزار شد.

جلال غورقانلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌ها در جهاد تبیین و امید آفرینی بخشی دیگر از برنامه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی انصارالمهدی (عج) استان زنجان است گفت: این برنامه‌ها با همکاری امامان مختلف روستا در روستاهای هدف برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برنامه‌های مختلف توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی انصارالمهدی(عج) استان زنجان با هدف ترویج سبک زندگی فاطمی و شناخت ابعاد مختلف شخصیت حضرت زهرا(س) در روستاهای هدف برگزار شد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) عنوان کرد: از جمله این برنامه‌های تکریم مقام حضرت زهرا(س) و معرفی ایشان به عنوان بانویی برای الگو برداری زنان عالم از سبک زندگی بانوی فاطمه زهرا (س) است.

غورقانلو ابراز کرد: در این راستا 18 برنامه مختلف جهت معرفی ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) تهیه و تنظیم شده است که عمده برنامه‌ها شامل برگزاری مراسم عزاداری و روضه‌های خانگی توسط بانوان در روستاهای هدف بود.

وی اضافه کرد: در خاتمه برنامه جهت پذیرایی از عزاداران حضرت زهرا(س) در روستاهای هدف یک هزار رو 500 پرس غذای نذری تهیه و در بین عزاداران حضرت زهرا(س) احسان شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر