logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۴۳۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان خبر داد:

پرداخت ۲۰ میلیارد ریال برای هزینه بیماران خاص در ابهر

پرداخت-۲۰-میلیارد-ریال-برای-هزینه-بیماران-خاص-در-ابهر-
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: در ۶ ماهه اول ۱۴۰۲ ، حدود ۳۸۰ پرونده برای بیماران صعب‌العلاج تشکیل شده و مبلغ ۲۰ میلیارد ﷼ بابت برای این بیماران سال ۱۴۰۱ و قسمتی از ۱۴۰۲ پرداخت شده است.

امیرعباس جراحی‌علمداری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: تعداد بیمه‌شدگان شهرستان ابهر تا پایان شهریور ۱۴۰۲، ۱۰۹ هزار ۵۳۸ نفر است که ۵۸٪ جمعیت این شهرستان را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تعداد بیمه‌شدگان شهرستان ابهر، ۱۹٪ کل بیمه‌شدگان استان زنجان است و در ۶ ماهه اول ۱۴۰۲ ، حدود ۳۸۰ پرونده برای بیماران صعب‌العلاج تشکیل شده و مبلغ ۲۰ میلیارد ریال بابت پرونده‌های صعب‌العلاج سال ۱۴۰۱ و قسمتی از ۱۴۰۲ پرداخت شده است.

جراحی‌علمداری خاطرنشان کرد: تعداد و هزینه درخواستی بابت بیماران خاص در شهرستان ابهر در ۶ ماهه اول ۱۴۰۲؛ هزار و ۲۷۲ نسخه و پرونده به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۹۳۱ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۱۳۸ ریال بوده و برای بیماران دیالیزی ۶ هزار و۳۷۳ پرونده به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۴۰ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۵۳۸ ریال، برای داروی شیمی درمانی ۹۱ نسخه به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۹۶ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۷۲۴ ریال پرداخت شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: در ۶ ماهه اول ۱۴۰۲، ۳۲۰ نسخه بابت داروهای ام‌اس به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۵۴۸ میلیون و ۶۹۰ هزار و ۸۲۸ ریال و برای داروی پیوند کلیه ۸۷ نسخه به مبلغ ۳ میلیارد و ۲۳ میلیون و ۲۸۰ هزار و ۶۸۸ ریال پرداخت شده است.

این مسئول افزود: تمامی بیماران صعب‌العلاج تحت پوشش از جمله مبتلایان به سرطان، ام‌اس، تالاسمی، هموفیلی، پیوند کلیه و دیالیز پس از ارائه مدارک و تشکیل پرونده، علاوه بر بهره‌مندی از دریافت خدمات بستری بر اساس خدمات مورد تعهد می‌توانند داروهای تخصصی مورد مصرف در بیماری خود را با پرداخت ١٠ درصد مبلغ دارو دریافت کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر