logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۴۳۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وصیت نامه شهدا؛

فرازی از وصیتنامه شهید سردار محمد ناصر اشتری

فرازی-از-وصیتنامه-شهید-سردار-محمد-ناصر-اشتری
عزیزان شما با سربلندی و افتخار در جبهه های نبرد مشغول حفاظت از این خونهای گرانبها می باشید و امیدوارند که با توفیقات الهی بتوانند تا آخرین قطره خون خود همچون رهبرشان حسین(ع) پاسدار مکتب سرخ و خونین اسلام که امام حسین(ع) جان خود را فدای آن کرد باشند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» انشاء الله با توفیق خداوند متعال در ادای وظیفه موفق باشیم و بتوانیم شکرگزار این نعمت گرانقدر الهی یعنی انقلاب که دستاورد خون هزاران شهید بخون خفته و با پرداخت بهای گران ، یتیمها ، معلولیتها ، مظلومیتهای مردم دلاور و شهیدپرور ایران است باشیم . شکرگزاری این نعمت فقط باعمل میسر است و تنها با شعار نمی توان پاسدار این خونهای گرانقدر شد.

بیشتر بخوانید

هر کس به حد توان خود، یکی با شرکت در جهاد سازندگی، دیگری با کمک مالی و آن یکی با شرکت در جبهه خلاصه هر کسی به حد توان خود و الحمدالله ملت ما عامل بوده و انشاءالله تلاش بیشتری را در این جهت پیشه خود خواهد کرد.

عزیزان شما با سربلندی و افتخار در جبهه های نبرد مشغول حفاظت از این خونهای گرانبها می باشید و امیدوارم که با توفیقات الهی بتوانید تا آخرین قطره خون خود همچون رهبرتان حسین (ع) پاسدار مکتب سرخ و خونین اسلام که امام حسین (ع) جان خود را فدای آن کرد باشید .

مادر ، پدر ، برادر و خواهرم شما نیز وظیفه ای بس سنگین در رابطه با پشت جبهه دارید . با حضور خود در صحنه، پاسدار حرمت این خونهای مظلوم باشید.

مادر و پدر عزیز که برای من زحمتها کشیده اید بدانید که اولاد امانتی بیش در نزد شما نیست و شما خوشحال باشید که فرزندی تربیت کردید که لیاقت داشته باشد انشاالله خدمتگزار اسلام باشد و از خدا بخواهید که ما را در این امر مهم توفیق عنایت فرماید تا ما شرمنده خانواده محترم شهدا و مفقودین و معلولین و مجروحین و اسراء نباشیم .

درود و سلام خدا بر شما پدر و مادرانی که فرزندان خود را در راه اسلام با روی باز و سینه ای فراخ به قربانگاه اسماعیل می فرستید در این راه صبر را همواره پیشه می کنید . بدانید که شما در روز محشر رو سفید هستید . تسلیم رضای خدا باشید که خداوند بخشنده و مهربان است . و صلاح ما را هم خدا بهتر میداند و در سختیها و مصائب صبر و استقامت پیشه کنید که ان الله مع الصابرین است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر