logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۴۲۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه پیام نور در گفتگو با موج‌رسا:

وحدت حوزه و دانشگاه تلفیق اهداف همسو با هم است

وحدت-حوزه-و-دانشگاه-تلفیق-اهداف-همسو-با-هم-است
رئیس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه بی‌ترید دو نهاد حوزه و دانشگاه ضمن داشتن ساختاری مستقل، می‌توانند با روش و منشی عالمانه با یکدیگر گفت‌وگو و تعامل کنند گفت: وحدت حوزه و دانشگاه تلفیق اهداف همسو با هم است.

رویا کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه بی‌ترید دو نهاد حوزه و دانشگاه ضمن داشتن ساختاری مستقل، می‌توانند با روش و منشی عالمانه با یکدیگر گفت‌وگو و تعامل کنند و در خدمت یکدیگر باشند گفت: پیوند این دو نهاد معرفت‌آفرین و دانش‌افروز، می‌تواند مسیر سعادت و بالندگی ایران عزیزمان را هموار سازد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظّم رهبری فرمودند؛ 27  آذر سالروز شهادت دانشمندی فرزانه، روحانی برجسته، فداکار و روشنفکری است که امام راحل و عظیم الشان انقلاب اسلامی در فقدان آن روحانی مجاهد ابراز نمودند؛ امید بود از دانش شهید مفتح و از زبان و علم او بهره‌ها برای اسلام و پیشرفت نهضت برداشته شود.

رئیس دانشگاه پیام نور عنوان کرد: از جمله مهمترین عرصه‌ای که حوزه و دانشگاه در کنار هم می‌توانند در آن از اثر بخشی بالایی برخوردار باشند حوزه فرهنگ است که جامعه دانشگاهی و جامعه روحانیت با تداوم مسیر تفکر و اندیشه و با حفظ وحدت حوزه و دانشگاه به عنوان دو پایگاه فکری که منشاء حرکت‌های مهم فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در جامعه است در حفظ فرهنگ اصیل ایرانی- اسلامی در مقابل هجمه ها و اندیشه‌های تفرقه افکن بیگانگان تاثیر گذار گردیده و اقتدار و اتحاد نظام جمهوری اسلامی را نشان دهد.

کرمی ابراز کرد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهید بزرگوار دکتر مفتح(ره)، روز وحدت حوزه و دانشگاه را به همه روحانیون و دانشگاهیان ارجمند تبریک عرض نموده و امیدوار است با درک متقابل از جایگاه رفیع علمی یکدیگر، روز به‌روز با همگرایی بیشتر، در مسیر پیشرفت و تعالی هرچه بیشتر نظام اسلامی گام بردارند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر