logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۴۲۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
پس از برکناری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان؛

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان استعغا داد+جزئیات

معاون-بهداشت-دانشگاه-علوم‌پزشکی-استان-زنجان-استعغا-داد+جزئیات
بعد از برکناری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان استعغا داد که جزئیات و علت این استعفا ارائه شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» بعد از برکناری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان استعغا داد که جزئیات و علت این استعفا ارائه شده است.

بیشتر بخوانید

در نامه استعفا مشهود تقی‌لو، معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان که توسط ایشان به رسانه موج‌رسا ارسال شده آمده است:

بسمه تعالی

قل‌الحق و لو علی نفسک - رسول مکرم اسلام(ص)

حق را بگو حتی اگر به ضرر تو باشد.

سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی زنجان

جناب آقای دکتر حسین دین محمدی

با سلام و احترام و آرزوی موفقیت برای جنابعالی و همکاران محترم همانطور که وجدان‌های بیدار و دلسوزان حقیقی جامعه خدوم پزشکی استان می‌دانند ویژگی‌های بارز موجود در مدیریت برادر مومن و انقلابی جناب آقای دکتر حسن بختیاری ریاست محترم سابق دانشگاه به شرح ذیل باعث شروع و ادامه پیشرفت‌های ارزشمند به نفع سلامت مردم عزیز استان و امیدواری حق طلبان و ناامیدی مفسدین شده بود از جمله:

۱_ایمان راسخ و اخلاص الهی با خدمات دلسوزانه حتی با هزینه از جان و مال و آبروی خود

۲- توانمندی بالای فکری و عملکردی از موفقیت‌های مستمر علمی تا کسب رتبه‌های کارکردی برتر کشوری دانشگاه در حوزه‌های مختلف، علمی پژوهشی، عمرانی، بهداشتی درمانی آموزشی و تجهیزات پزشکی و ... . در کوتاه مدت که منجر به تجلیل‌ها و تقدیرهای متعدد از طرف وزارت متبوع شده است.

۳- صداقت کم نظیر و اخلاق اسلامی در گفتار و کردار با قول و عمل فقط برای خدا که با واقعی‌سازی آمارها و شاخص‌های قبلی الگوی یک مدیر اسلامی را از خود نشان دادند.

۴ - مبارزه بی‌تعارف با مفسدان اداری، اخلاقی و مالی با هر ظاهر و شعاری که باشند همراه با ثابت قدمی، پاکدستی و عدالت محوری

۵ - معامله نکردن و تسلیم نشدن در برابر خواسته‌های ناحق و ناعادلانه باندهای تمامیت‌خواه حاکم در بعضی از بخش‌های قدرت در استان (که حتی ظاهرشان هم شبیه یک مدیر نظام اسلامی نیست) و دفاع هوشمندانه و شجاعانه از حق مردم مقابل باندهای غارتگر و فاسد (حتی با عناوین و ظواهر مثبت).

۶ - فعالیت‌های مجاهدانه و انقلابی شبانه‌روزی و وقف خود برای دانشگاه از اول صبح تا آخر شب همراه با فداکاری‌های مثال‌زدنی به گواه مستندات و مشاهده همه کارکنان محترم دانشگاه که نتایج آن در حال چشمگیر شدن است و از باقیات صالحات خواهد بود ان‌شاا....

۷- صبوری، تحمل و استقامت در مقابل هجمه‌های بی‌سابقه ناجوانمردانه‌ای که با شگردهای شیطانی از طرف مخالفان عقیدتی سیاسی و باج‌خواهان و باندهای تمامیت خواه با ظاهر مثبت و باطن آلوده به هوای نفس، تکبر و بی‌تقوایی که علی‌رغم مشاهده کاهش شدید نابسامانی‌ها و آسیب‌ها و فسادهای قبلی و پیشرفت‌های تحسین برانگیز دانشگاه سعی می‌کردند حقایق را وارونه جلوه دهند و نقاط ضعف بسیار کم شده را ده‌ها برابر نشان دهند که البته خداوند متعال بهترین شاهد و قاضی بوده و ظالمان نتیجه خیانت‌ها و ظلم خود به خواهند دید هر چند که به ظاهر در حذف یک مدیر شایسته انقلابی و مردمی موفق شده باشند. لذا بر خود ننگ می‌دانیم در مجموعه‌ای که پشت حق آشکار را در مقابل فشار باندهای باطل ناجوانمردانه خالی کرد، مدیریت اجرایی داشته باشیم و بدین وسیله شرافتمندانه و حق‌طلبانه از هر گونه مسئولیت اجرایی در دانشگاه استعفا داده و ضمن پوزش از اینکه در اولین روز کاری شما استعفای خود را اعلام می‌نمایم استدعا دارم در اسرع وقت اقدام لازم به عمل آید.

 

دکتر مشهود تقی لو

معاون بهداشت

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ ]
کار کردن همین جا
[ نام : محمد جعفری ] [ ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ ]
افرین به این صراحت و ستیز مقابل فساد ساختاری
فرم ارسال نظر