logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۴۲۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
زنگ سواد رسانه ای؛

مزایای اینترنت برای نوجوانان

مزایای-اینترنت-برای-نوجوانان
استفاده از اینترنت در کنار تاثیرات منفی و مخربی که خواهد داشت می‌تواند تاثیرات مثبت و سازنده‌ای نیز داشته باشد. با توجه به اینکه قشر نوجوان و جوان در جامعه بیشتر از اینترنت استفاده می‌کنند می‌توان گفت بیشترین تاثیرات را نیز دریافت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» هر نوع تکنولوژی و پیشرفت علمی در عصر ارتباطات می‌تواند دارای تاثیرات متعددی بر روی اقشار مختلف جوامع باشد

بیشتر بخوانید

اینترنت از مهمترین پیشرفت‌ها در زمینه تکنولوژی و ارتباطات است که به شدت مردم جامعه را تحت تاثیر خود قرار داده و در تمام زمینه اولین حرف را می‌زند.

با توجه به گسترش این تکنولوژی و وارد شدن آن به زندگی انسان شاهد تاثیرات مثبت و منفی بودیم که هر یک به گونه‌ای زندگی انسان را کنترل می‌کند. اینترنت برای نوجوانان و نحوه استفاده از آن بسیار مهم است زیرا این قشر آسیب پذیر‌ترین قشر جامعه در مقابل استفاده از اینترنت هستند که تاثیرات سوء استفاده از آن می‌تواند جبران ناپذیر باشد.  

 استفاده از اینترنت در کنار تاثیرات منفی و مخربی که خواهد داشت می‌تواند تاثیرات مثبت و سازنده‌ای نیز داشته باشد. با توجه به اینکه قشر نوجوان و جوان در جامعه بیشتر از اینترنت استفاده می‌کنند می‌توان گفت بیشترین تاثیرات را نیز دریافت می‌کنند.  دریافت خدمات آنلاین و تجارت الکترونیک، آموزش خستگی ناپذیر و دسترسی به منابع اطلاعاتی فراوان از جمله مزایای اینترنت برای نوجوانان می‌باشد.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر