logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۴۲۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس فتای زنجان خبر داد:

کشف ۹۷ درصد جرایم سایبری استان زنجان

کشف-۹۷-درصد-جرایم-سایبری-استان-زنجان-
رئیس پلیس فتا استان زنجان با اشاره به اینکه مجموع جرایم سایبری در استان نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است، گفت: به دلیل اشراف خوب در حوزه کشف جرایم، ۹۷ درصد جرایم سایبری در استان کشف شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سید‌احمد موسوی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه مجموع جرایم سایبری در استان نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: به دلیل اشراف خوب در حوزه کشف جرایم، ۹۷ درصد جرایم سایبری در استان کشف شد.

بیشتر بخوانید

وی اذعان کرد: با بهره‌مندی از جوانان توانمندپلیس فتای این استان رتبه برتر کشور در کشف جرایم سایبری را به خود اختصاص داده است. 

موسوی با بیان اینک استفاده از فضای مجازی بعد از شیوع بیماری کرونا افزایش چشمگیری یافت، افزود: در حال حاضر بخش عمده‌ای از وقت افراد جامعه در فضای مجازی سپری می‌شود. 

رئیس پلیس فتا استان با اشاره به اینکه اولویت پلیس فتا بر پیشگیری است، گفت: با افزایش آگاهی عمومی مردم در استفاده از فضای مجازی، جرایم کمتری در این حوزه رخ می‌دهد. 

وی در ادامه افزود: چهارمین پویش سراسری مردمی کودکان سایبری از ۱۸ تا ۲۴ آذرماه در استان برگزار می‌شود.

 وی تاکید کرد: با توجه به اینکه سهم استفاده کودکان از فضای مجازی زیاد شده، در این فضای غبار آلود اگر نحوه استفاده صحیح از آن را آموزش نبینند، در معرض آسیب قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه کودکان باید نحوه استفاده صحیح از فضای مجازی را یاد بگیرند، تصریح کرد: می‌طلبد تا والدین و و معلمان دانش فرزندپروری و تربیت دانش‌آموزان را در فضای مجازی فرا گیرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر