logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۴۲۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

وتوی آمریکا چراغ سبزی برای جنایات ببیشتر بر علیه غزه است

وتوی-آمریکا-چراغ-سبزی-برای-جنایات-ببیشتر-بر-علیه-غزه-است
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه اسرائیل به وسیله حامیان خود از جمله آمریکا جنایات بسیاری در فلسطین و غزه مرتکب شده است گفت: وتوی آمریکا چراغ سبزی برای جنایات ببیشتر بر علیه غزه است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بر عموم همشهریان باید گفت: هر گونه  دور شدن از برنامه‌های الهی و شرع مقدس در هر زمان و مکانی نشانه جاهلیت است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: 26 آذرماه روز ملی حمل و نقل است که جا دارد تبریکی به همه رانندگان درون و بیرون شهری داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان طارم اضافه کرد: 27 آذرماه سالروز وحدت و حوزه و دانشگاه و سالروز شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح در سال 1358 است که ایشان از یادگاران اندیشمند امام بزرگوار بودند و این خودت عامل شکست توطئه‌های استکبار است.

حجت الاسلام منصوری عنوان کرد: سعی و تلاش دشمن در این است که بین حوزه و دانشگاه فاصله اندازد و همدیگر را نسبت به یکدیگر بدبین کند این در حالی است که این دو علم مکمل همدیگر هستند.

وی گفت: قشر جوان انقلاب باید نسبت به مسائل انقلابی احساس مسئولیت داشته باشند و خود را نسبت به مسائل انقلاب بر کنار ندارند که یکی از اهداف دشمن همین مسئله است که ناکام مانده است.

امام جمعه شهرستان طارم ابراز کرد: وتوی قطعنامه شورای امنیت درباره آتش‌بس در غزه به نفع رژیم غاصب است که تاکنون بیش از 40 بار از این وتو استفاده کرده است.

حجت الاسلام منصوری افزود: آمریکا و حامیان آمریکا و اسرائیل بدانند اسرائیل بازنده بزرگ جنگ است و تا فروپاشی اسرائیل چیزی نمانده است.

وی گفت: بیش از 50 هزار زخمی و بیش از 18 هزار کشته و شهید حاصل جنایات رژیم جعلی و کودک کش در غزه است که هزاران نفر آواره و محبوس در زیز خاک‌ها شدند.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: وتوی آمریکا چراغ سبزی برای جنایات ببیشتر بر علیه غزه است اکنون دیگر وضعیت و اوضاع غزه از فاجعه انسانی گذشته و یا به عبارتی آخر الزمان توصیف می‌شود.

حجت الاسلام منصوری ابراز کرد: فاصله گرفتن از قرآن و اهل بیت(ع) بیانگر برگشت به دوران جاهلیت است و متاسفانه بری حرمت ایام فاطمیه را حفظ نمی‌کنند و در این ایام عروسی بر پا می‌کنند.

وی گفت: دولت هر چه می‌تواند سعی و تلاش خود را در کنترل و مهار تورم به کارگیرد با توجه به شعار امسال (مهارتورم، رشد تولید) گرانی و تورم کمر خانواده‌های طبقه پایین را خم کرده است.

امام جمعه شهرستان طارم افزود: خانواده‌ها فزندان خود را در عرصه فضای مجازی رها نکنند کنترل و نظارت در این امر داشته باشند که اگرکنترل و نظات صورت نگیرد فرزندان به علت آگاهی لازم از سواد رسانه‌ای صدمه خواهند دید.

حجت الاسلام منصوری تاکید کرد: همان‌گونه که مراقب خوراک و پوشاک فزندان هستیم مراقب دین، اخلاق، تربیت فرزندان و معاشرت آن‌ها نیز باشیم.

وی گفت: شب یلدا یعنی پیوند خانوادگی و خویشاوندی اجتماعی است که مهمترین آداب در این روز به جا آوردن صله رحم است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر