logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۴۲۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه قیدار خبر داد:

اهدای ۱۹۲ مورد جهیزیه به نوعروسان در خدابنده

-اهدای-۱۹۲-مورد-جهیزیه-به-نوعروسان-در-خدابنده
مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه شهر قیدار از اهدای ۱۹۲ مورد جهیزیه توسط این خیریه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق، معصومه شیری گفت: موسسه خیریه آبشار عاطفه ها شعبه قیدار در سال ۹۳ با مجوز رسمی از وزارت کشور با شماره ثبت ۲۳۱۰ آغاز به فعالیت کرد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: هدف اصلی این خیریه محرومیت زدایی از اقشار ضعیف و تهیه جهیزیه برای نوعروسان بی بضاعت و کم بضاعت و حمایت از خانواده های ایتام بی سرپرست و بدسرپرست است.

مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه شهر قیدار ادامه داد: خوشبختانه به حول و قوه الهی با کمک خیرین و مردم نیک اندیش شهر قیدار کمکها و خدمات خوبی به خانوادهای تحت پوشش انجام داده ایم و امیداواریم مثل گذشته همشهریان و مردم خیر خواه دستمان را گرفته تا مشکلات این خانواده ها را بر طرف کنیم.

وی به اهم اقدامات و خدماتی که توسط این خیریه انجام شده است اشاره کرد و گفت: ۱۹۲ مورد اهدای جهزیه از سال ۹۳ تاکنون انجام شده است.

شیری ادامه داد: توزیع بسته های حمایتی شامل سبد کلا،پخش مواد ضد عفونی و ماسک در دوران کرونا،اهدای لوازم التحریر،پخش غذای گرم،پرداخت هزینه‌های درمانی برای مددجویان تحت پوشش،پرداخت مستمری از دیگر برنامه های انجام شده این مرکز است.

وی افزود: ایجاد پرسنل حامی یاب برای ایتام تحت پوشش،اهدای کفش و لباس گرم،برگزاری جشن تکلیف و تولد برای کودکان،برگزاری ایستگاه صلواتی،برگزاری موکب در جمکران،مشهد و کربلا با همکاری آبشار عاطفه‌های مشهد و برگزاری مراسم در اعیاد و عزاداری ائمه(ع) و شرکت در مراسم‌ها و راهپیمایی‌ها نیز محقق شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر