logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۴۲۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان خبر داد:

فراخوان دومین جشنواره ملی صنایع‌دستی بسیج استان زنجان

فراخوان-دومین-جشنواره-ملی-صنایع‌دستی-بسیج-استان-زنجان-
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: سازمان بسیج هنرمندان استان با همکاری پایگاه بسیج حمزه سیدالشهدا اداره کل میراث‌فرهنگی در راستای حمایت از هنر ماندگار جامعه هنرمندان بسیجی در رشته صنایع‌دستی دومین جشنواره ملی صنایع‌دستی استان را برگزار می‌کند.

سعید صفوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان استان با همکاری پایگاه بسیج حمزه سیدالشهدا اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان در راستای حمایت از هنر ماندگار جامعه هنرمندان و هم‌افزایی هنرمندان و صنعتگران بسیجی در رشته صنایع‌دستی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان و سازمان بسیج هنرمندان استان دومین جشنواره ملی صنایع‌دستی استان را برگزار می‌نماید.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از کلیه علاقه‌مندان و هنرمندان استان دعوت می‌شود حداکثر تا پایان آذرماه سال جاری نسبت به ارائه آثار هنری خود جهت‌پذیرش برای ارائه خود در جشنواره مذکور به معاونت صنایع دستی مراجعه نمایند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: به آثار برگزیده جشنواره در مراسم اختتامیه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی اذعان کرد: آخرین‌مهلت ارائه آثار ۳۰/۹/۱۴۰۲ بوده و زمان برگزاری جشنواره نیز از ۰۹/۱۰/۱۴۰۲ تا ۱۵/۱۰/۱۴۰۲ (مصادف با هفته بصیرت) است. ویژگی آثار نیز تولیدات صنایع‌دستی با کد رشته‌های مرتبط است. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر