logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۴۲۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

نتیجه موفقیت پلیس در مأموریت‌ها آرامش و امنیت جامعه است

نتیجه-موفقیت-پلیس-در-مأموریت‌ها-آرامش-و-امنیت-جامعه-است
امام جمعه ابهر گفت: از نکات مهم جمهوری اسلامی، مراقبت از قانون‌شکنی است و این مأموريت به عهده پلیس است اما همه مردم باید کمک کنند، نتیجه مثبت مأموریت‌های پلیس آرامش مردم و ناآرامی خلافکاران است.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و روزهای حزن و اندوه برای اولین مظلومه جهان اسلام بانوی صدیقه کبری(س) گفت: نظام مقدس یک فرصت بی‌بدیل برای خدمتگزاران است، هیچ خدمتی بالاتر از این نیست که در خدمت این نظام هستیم و برای پیشبرد این نظام قدم برمی‌داریم، با همه دشمنی‌ها، سنگ‌اندازی‌ها و همه کم‌کاری‌هایی که وجود دارد ولی ما برای پیشرفت این کشور پیش می‌رویم و برای همه خدمتگزاران یک افتخار است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این خدمت، پست، مقام و جاه فرق نمی‌کند و در هر جایگاهی که باشیم باید به وظیفه خود عمل کنیم در قرآن آمده است:"خدایا در هر جا که هستم مرا منشا خیر و برکت قرار بده"، خداراشکر که این روزی برای ما هم فراهم است، امروز تودیع و معارفه برادر عزیز سرهنگ مهدیخانی است، این انسان بسیجی، شجاع، فعال، انقلابی که شاهد بودیم که چگونه توانست در اغتشاشات سال گذشته حوادث و بحران‌ها را رهبری کرد.

حجت‌الاسلام مرادپور با تاکید بر اینکه در اغشاشات، ابهر یکی از شهرهای پرتنش بود، گفت: مجموعه شورای تأمین ما توانستند بدون حواشی شهر را خوب مدیریت کنند و دعای خیر ما پشت سر ایشان خواهد بود.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه سرهنگ نوروزی در ابهر و خرمدره فعالیت داشتند، گفت: ما با روحیات ایشان آشنا هستیم، انشالله ایشان هم در پست جدید موفق باشند و ما نیز کمک حال خواهیم بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: انشاالله فضای یکپارچه در ابهر حاکم شود و شاهد امنیت و آرامش بیشتری در شهر باشیم و پس از عناصر مهم جمهوری اسلامی همه ما وظیفه داریم کمک کنیم، چرا که مأموریت‌ها زیاد و نیروی انسانی کم است و کشور با فداکاری این عزیزان به امنیت رسیده است.

حجت‌الاسلام مرادپور با اشاره یه اینکه از نکات مهم جمهوری اسلامی، مراقبت از قانون‌شکنی است، افزود: این ماموریت به عهده پلیس است اما همه مردم باید کمک کنند، نتیجه مثبت ماموریت‌های پلیس آرامش مردم و ناآرامی خلافکاران است، بنابراین اگر پلیس موفق باشد همه ما احساس آرامش خواهیم کرد و ما باید کمک کنیم پلیس در مأموريت‌‌های خود موفق باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر