logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۴۲۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سخنگوی شورای شهر ابهر خبر داد:

مهر تأیید شورای شهر ابهر بر مصوبه راه‌اندازی فرهنگ‌سرای هنر و رسانه

مهر-تأیید-شورای-شهر-ابهر-بر-مصوبه-راه‌اندازی-فرهنگ‌سرای-هنر-و-رسانه
سخنگوی شورای شهر ابهر گفت: مصوبه راه‌اندازی فرهنگ‌سرای رسانه و هنر به تأیید شورای شهر ابهر رسید.

خدیجه نوروزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: پس از ارسال لایحه راه‌اندازی فرهنگ‌سرای رسانه و هنر توسط شهردار، شورای اسلامی شهر ابهر نیز با توجه به اهمیت موضوع در اولین جلسه رسمی خود مهر تأیید به لایحه زد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه با رأی اعضای شورا این لایحه به فرمانداری ارسال شد گفت: یکی از اثرات راه‌اندازی این فرهنگسرا ایجاد تعامل دوسویه بین شورا، شهرداری و اهالی هنر و رسانه شهرستان و بهره‌گیری از ظرفیت آنان است.

نوروزی با بیان اینکه توسعه فرهنگی، پیش زمینه توسعه سایر حوزه‌ها از جمله بخش‌های اجتماعی و شهری است، گفت: این امر زمانی محقق می‌شود که همه دستگاه‌ها هم‌افزایی داشته و از حوزه فرهنگ، هنر و رسانه حمایت کنند.

سخنگوی شورای شهر ابهر با بیان اینکه در قانون از شهرداری‌ها در حوزه مدیریت شهری به عنوان نهادی خدماتی و اجتماعی یاد شده است، افزود: توجه به تقویت و توسعه فرهنگسراها از اموری است که شهرداری‌ها باید مدنظر داشته باشند که در این حوزه شورای شهر ابهر نیز پای کار است.

این مسئول خاطرنشان کرد: فرهنگسرا یکی از زیر ساخت‌های مهم فرهنگی محسوب شده که می‌تواند در پویایی فرهنگی جامعه در کنار احداث مراکز آموزشی و کتابخانه‌ای نقش مؤثری داشته باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر