logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۴۲۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

حضور دانشجو معلمان در کلاس درس به دلیل کمبود معلم است+عکس

حضور-دانشجو-معلمان-در-کلاس-درس-به-دلیل-کمبود-معلم-است+عکس
استاندار زنجان با بیان اینکه حضور دانشجو معلمان سال آخر در کلاس‌های درس به دلیل شرایط موجود است، گفت: در بدنه آموزش و پرورش به دلیل بازنشستگی قابل توجه نیروها کمبود معلم وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  محسن افشارچی امروز در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان زنجان با اشاره به اینکه ساز و کارهای کشور برای توسعه، رشد و تعالی متعدد است، اظهار داشت: موضوع سرمایه‌گذاری بر روی علم جز مسائل مهم است که همواره مطرح می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه وظیفه معلمان در این حوزه، مهم است، افزود: معلمان در زندگی افراد جامعه تاثیرگذار هستند و به طوری که این تاثیر می‌تواند بیشتر از خانواده نیز باشد.

استاندار زنجان در ادامه در پاسخ به سوال دانشجویان با بیان اینکه حضور دانشجو معلمان سال آخر در کلاس‌های درس به دلیل شرایط موجود است، گفت: در بدنه آموزش و پرورش به دلیل بازنشستگی قابل توجه نیروها کمبود معلم وجود دارد.

افشارچی تاکید کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان با این قشر از دانشجویان باید رفتار عادلانه‌ای خصوص پرداخت حق الزحمه و محل خدمت آنها داشته باشند.

وی با اشاره به مسائل پیرامون مشکلات فضای دانشگاه فرهنگیان استان، گفت: تلاش‌ها این است تا از زمین‌های موجود در استان محدوده‌ای را برای دانشگاه فرهنگیان در نظر بگیریم.

استاندار زنجان گفت: درخواست‌های دانشجویان بیشتر در خصوص فضای فیزیکی و امکانات دانشگاه فرهنگیان است و که این امر می‌توان از طریق مولدسازی جبران شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر