logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۴۲۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل اموال تملیکی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

انهدام 10 تن مواد غیر قابل مصرف در استان زنجان

انهدام-10-تن-مواد-غیر-قابل-مصرف-در-استان-زنجان
مدیرکل اموال تملیکی استان زنجان با بیان اینکه اغلب کالاهای انهدامی توسط اموال تملیکی استان زنجان شامل انواع مواد خوراکی، کالاهای دخانیاتی و لوازم آرایشی بهداشتی است گفت: 10 تن مواد غیر قابل مصرف توسط اموال تملیکی استان زنجان منهدم شد.

غلامحسین مهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه با توجه به اجرای مواد (۴۱) و (۴۲) قانون تأسیس سازمان اموال تملیکی و ماده (55) و (۵۶) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به منظور حفظ سلامت جامعه، تعداد 82 فقره پرونده با 255 ردیف قبض به وزن حدود 10 تن و ارزش تقریبی 42 میلیارد و 182 میلیون ریال به علت تشخیص غیرقابل مصرف توسط معاونت غذا، دارو و حفظ سلامت جامعه با حضور نماینده  دادستان و سایر ادارات ذیربط انهدام شده است گفت: این نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ریالی 70 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: تعداد 8 فقره پرونده با 30 ردیف قبض به ارزش تقریبی بیش از 91 میلیارد و 183 میلیون ریال نیز به علت صدور احکام بلاصاحب به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان تحویل شده است.

مدیرکل اموال تملیکی استان زنجان اضافه کرد: این تعداد فقره نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ریالی بیش از 300 درصد افزایش داشته است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر