logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۴۲۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود در گفتگو با موج‌رسا:

شناسایی و کشف 11 تخلف اضافه تناژ کامیون در محور زنجان به میانه

شناسایی-و-کشف-11-تخلف-اضافه-تناژ-کامیون-در-محور-زنجان-به-میانه
اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود با بیان اینکه کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی (کالا) در محور ترانزیت زنجان – میانه،‌ محور راه روستایی مهرآباد، نصیرآباد و میرجان انجام شد گفت: 11 تخلف اضافه تناژ کامیون در محور زنجان به میانه شناسایی و اعمال شده است.

میثم زارعی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه طبق نظارت و کنترل به عمل آمده در محور ترانزیت زنجان- میانه 22دستگاه کامیون که بیش از ظرفیت مجاز حمل بار داشته‌اند، شناسایی و اعمال قانون شده است گفت: تعداد ناوگان‌های بازدید شده در محور ترانزیت زنجان میانه 22 مورد می‌باشد و تعداد ناوگان دارای تخلف 11 مورد گزارش شده است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: مسئله بارنامه در محور مواصلاتی در استان اهمیت بسیار بالایی دارد که طی اقدامات کنترلی کامیون‌های فاقد بارنامه به کمیسیون‌های مربوطه معرفی می‌شود تا اعمال قانون درباره تخلفات صادره صورت گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود عنوان کرد: کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی (کالا)  درمحور ترانزیت زنجان – میانه،‌ محور راه روستایی مهرآباد، نصیرآباد و میرجان انجام شد.

زارعی ابراز کرد: تعداد گشت در محورهای مذکور توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود 3 مورد است.

وی افزود: تعداد ناوگان‌های بازدید شده در محور ترانزیت زنجان میانه 22 مورد می‌باشد و تعداد ناوگان دارای تخلف 11 مورد گزارش شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود تاکید کرد: تخلفات صورت گرفته توسط کامیون‌های شناسایی شده بر این قرار است که آن‌ها فاقد بارنامه و اضافه تناژ هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود گفت: اقدامات انجام شده پرداخت جریمه اضافه تناژ و ارجاع به کمیسیون‌های ماده ۱۱و۱۲ است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر