logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۴۲۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست حج و زیارت استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

آغاز اعزام زائران حج عمره مفرده زنجان به عربستان+جزئیات

آغاز-اعزام-زائران-حج-عمره-مفرده-زنجان-به-عربستان+جزئیات
سرپرست حج و زیارت استان زنجان از آغاز اعزام زائران کاروان‌های حج عمره مفرده خبر داد و گفت: دارندگان فیش حج عمره مفرده اولویت ۱ تا ۱۵۰ از فردا چهارشنبه ۲۲ آذر ماه به سامانه omreh.haj.ir مراجعه کنند.

ابراهیم احدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: اعزام زائران کاروان‌های عمره مفرده از سر گرفته می‌شود. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: دارندگان فیش حج عمره مفرده اولویت ۱ تا ۱۵۰ از فردا چهارشنبه ۲۲ آذر ماه می‌توانند به سامانه omreh.haj.ir مراجعه کنند و ایجاد گروه نمایند. گروه‌بندی به این معنا است که دارندگان فیش حج عمره به این سامانه مراجعه کرده، مشخصات را وارد، اطلاعات را به روزرسانی می‌کنند و به صورت دسته جمعی و گروهی افرادی که اضافه یا کم شده است را تعیین می‌کنند.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: زائران از روز پنج‌شنبه ۲۳ آذر ماه می‌توانند کاروان‌های خود را برای اعزام مشخص نمایند.

وی بیان کرد: در مرحله اول تا ماه شعبان ۳ کاروان برای استان زنجان در نظر گرفته شده است و ظرفیت‌های جدید نیز به زودی اعلام می‌شوند.

احدی با اشاره به اینکه اعزام کاروان‌ها در سراسر کشور به صورت محدود است، تصریح کرد: مقرر شده تا ماه شعبان ۷۰ هزار نفر از سراسر کشور اعزام شوند که از استان زنجان دارندگان حائز شرایط فعلا 350 نفر است و در مراحل بعدی ظرفیت‌ها افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه عملیات اعزام حج عمره بعد از ۸ سال وقفه امسال از سر گرفته می‌شود، گفت: آغاز عملیات به صورت محدود و آهسته آهسته اتفاق می‌افتد و از ۲۸ آذر ماه اعزام‌ها شروع خواهد شد به طوری که در کل کشور اعزام‌ها با روزی دو پرواز آغاز و رفته رفته بر تعداد پرواز‌ها افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : علی محمدی ] [ ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ]
علی
فرم ارسال نظر