logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۴۱۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

اقشار مختلف مردم مهمترین امنیت‌آفرینان جامعه هستند

اقشار-مختلف-مردم-مهمترین-امنیت‌آفرینان-جامعه-هستند
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: ایمان به خداوند بزرگترین امنیت را برای ما به ارمغان می‌آورد و بزرگترین اقشاری که در جامعه امنیت را ایجاد می‌کنند خود مردم هستند و اقشار مختلف مردم مهمترین امنیت‌آفرینان جامعه هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محمد طراقیه در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابهر ضمن گرامیداشت شهدای صدر اسلام، انقلاب، جنگ تحمیلی به ویژه ۴۰۰ شهید شهرستان ابهر گفت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران یک توفیق است که خداوند شامل حال ما کرده است، طبق فرموده حضرت علی (ع): بیداری و هوشیاری در بحران‌ها به هنگام احساس خطر از خصوصیات فرماندهان است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: عدم ترس و وحشت از قدرت دشمن هر چه باشد، قاطعیت همچون شعبه‌های آتش در برابر دشمن، مؤثر بودن و حساب شده بودن در ضرباتی که دشمن وارد می‌کند، پیروی کامل از فرمان امام و رهبر، دلسوزی و خیرخواهی نسبت به جامعه اسلامی، سخت‌گیری نسبت به دشمنان و آنانکه که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند از ویژگی‌های فرماندهان است.

طراقیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: ایشان در خصوص مدیریت فرماندهی نیروهای مسلح می‌فرمایند؛ این مسئولیت عبارتست از: باور به خداوند، باور به خود، باور به توانمندی کارکنان، انقلابی‌گری، برنامه‌ریزی، هدایت و رهبری، هماهنگی و کنترل است، این خصوصیات در اکثر فرماندهان ما وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران نعمت بزرگی است که همگی قدر آن را می‌دانیم، در ایام کرونا متوجه نعمت سلامتی شدیم و در طول زندگی بارها و به دفعات وجود امنیت را احساس کردیم، امنیت لازمه توسعه پیشرفت در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است، بستر تمام پیشرفت‌های متوازن در جامعه اسلامی در سایه امنیت است.

وی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم در کسوت و لباسی هستیم که اهل معصیت از آن بیم دارند و مؤمنین از دیدن آن خوشحالند‌، نهادها و ارگان‌های مختلفی در طول هم و نه در عرض هم در ایجاد امنیت پایدار نقش ایفا می‌کنند و این امنیت یک محصول جمعی است، یک ارگان و نهاد حاکمیتی یا نظامی نمی‌تواند ادعا کند به تنهایی بتواند امنیت را برقرار کند.

این مسئول با بیان اینکه همه عزیزان در نظام جمهوری اسلامی در امنیت پایدار نقش دارد، گفت: ایمان به خداوند بزرگترین امنیت را برای ما به ارمغان می‌آورد و بزرگترین اقشاری که در جامعه امنیت را ایجاد می‌کنند خود مردم هستند و اقشار مختلف مردم امنیت‌آفرینان جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه محمد مهدیخانی فرماندهی سابق انتظامی شهرستان ابهر منشأ خدمات بسیاری در شهرستان هستند، گفت: ایشان فردی بسیار سخت‌کوش و انقلابی هستند و به واسطه سوابق درخشان بارها مورد تشویق قرار گرفتند و ما از این شهرستان به خاطر فعالیت شبانه‌روزی ایشان آسودگی خاطر داشتیم.

طراقیه با تأکید بر اینکه جابجایی فرماندهان یک روال طبیعی است، گفت: تصمیم گرفته شد از تجربیات این برادر عزیز در قسمت دیگر انتظامی استان استفاده خدمتی شود و به جای ایشان باید کسب می‌آمد که آشنا به محیط جغرافیایی شهرستان باشد و در نهایت جمع‌بندی به هادی نوروزی رسید که از افسران به نام نیروی انتظامی و در سال‌های گذشته دو بار فرمانده نمونه کشوری شده است و افسری متعهد، متخصص، انقلابی و میدانی و مهمترین خصیصه او مردم‌داری است و انشالله که در این مسئولیت نیز موفق باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر